logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Cieślak ambasadorką Mitsubishi Eclipse Cross

  PR 26.02.2020, przeczytano 2170 razy
ilustracjastrzałka

Anna Cieślak – niezwykle utalentowana aktorka, którą już niebawem zobaczymy w serialu TVN „Szadź” i ambasadorka marki Mitsubishi w Polsce odebrała kluczyki do nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-cieslak-ambasadorka-mitsubishi-eclipse-cross,385832,artykul.html

Znana z najbardziej prestiżowych stołecznych scen oraz dużego i małego ekranu aktorka, aktywistka społeczna i zdobywczyni licznych nagród, Anna Cieślak pełni rolę ambasadorki marki Mitsubishi już od 4 lat. Dotychczas była twarzą modelu ASX a od teraz jej towarzyszem podroży będzie Mitsubishi Eclipse Cross 2020 w najlepiej wyposażonej wersji Instyle 4WD CVT w wielowarstwowym kolorze nadwozia o nazwie Diamentowa Czerwień.

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross 2020 Anny Cieślak oferuje wyrafinowaną jakość wykończenia dysponując cichym, komfortowym i świetnie rozplanowanym wnętrzem z panoramicznym dachem oraz innowacyjnymi układami sterowania i łączności SDA z wyświetlaczem dotykowym ze sterownikiem gładzikowym (touchpadem) czy przezierny wyświetlacz HUD. Nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów czuwa kilkanaście najnowocześniejszych systemów oraz opatentowana przez Mitsubishi Motors konstrukcja RISE rozpraszająca energię podczas zderzenia.

- Nowe Mitsubishi Eclipse Cross to kolejny rozdział mojej przygody z tą inspirującą, japońską marką, która nie przestaje mnie pozytywnie zaskakiwać. – powiedziała Anna Cieślak po pierwszej podróży swym SUV-em. - To auto jest bardzo dynamiczne i niezwykle lekko się prowadzi. Ogromnie doceniam automatyczną skrzynię CVT a napęd 4x4 bardzo przydał mi się na górskich, ośnieżonych drogach. – dodała aktorka. - Właśnie skończyłam pracę nad serialem „Szadź” i rozpoczynam kolejne projekty. Wznawiamy też lubianą przez widzów kanałów społecznościowych serię filmów podróżniczo-kulturoznawczych Japońska droga Mitsubishi w Polsce - cieszę się, zatem, że nowy Eclipse Cross doda mi napędu do realizacji tych zamierzeń. – podsumowała z uśmiechem Anna Cieślak.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

www.mitsubishi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764