logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Cieślak ambasadorką modelu Mitsubishi Eclipse Cross Phev

  PR 26.07.2021, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

Anna Cieślak – niezwykle utalentowana aktorka i działaczka społeczna, która już od 5 lat pełni rolę ambasadorki marki Mitsubishi Motors, odebrała niedawno kluczyki do nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-cieslak-ambasadorka-modelu-mitsubishi-eclipse-cross-phev,392403,artykul.html

Anna Cieślak to znana z najbardziej cenionych stołecznych scen oraz wielu kreacji na dużym i małym ekranie aktorka i aktywistka społeczna, którą można obecnie podziwiać w licznych przedstawieniach – między innymi „Savannah Bay” w Teatrze Polskim, serialach takich, jak „Na Wspólnej” czy „Szadź” oraz niebawem na dużych ekranach w filmie „Czarna Owca” w reżyserii Aleksandra Pietrzaka. Jest ambasadorką marki Mitsubishi już od 5 lat a teraz zasiądzie za kierownicą Mitsubishi Eclipse Cross PHEV w najlepiej wyposażonej wersji Instyle 4WD CVT w elektryzująco niebieskim kolorze nadwozia.

- Moje nowe Mitsubishi urzekło mnie swoją ultranowoczesną stylistyką. Ale najbardziej cieszę się z tego, że mogę jeździć niskoemisyjnym autem w czasach, kiedy dbanie o środowisko i naszą planetę stojącą na krawędzi katastrofy ekologicznej staje się naszym najwyższym priorytetem. Ogromnie doceniam zarówno łatwość ładowania baterii ze zwykłego gniazdka, jak i możliwość szybkiego ładowania w 25 minut oraz spory zasięg w trybie elektrycznym, który całkowicie starcza mi na cały dzień w mieście. Nie bez znaczenia są też znacznie niższe koszty użytkowania auta na prąd. – mówi Anna Cieślak. - Po długiej przerwie ponownie gramy dla naszej wspaniałej widowni teatralnej. Jestem tym wzruszona. Wracamy też do realizacji nowych projektów – w tym filmów prezentowanych w kanałach społecznościowych Mitsubishi Motors Polska. Cieszę się, że mam nowego pomocnika w pracy i towarzysza podróży. – podsumowuje aktorka.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764