Anna Cieśluk-Żebrowska, dotychczasowy Account Manager, jako Associate Director zajmie się dalszym rozwojem kompetencji agencji Partner of Promotion w obszarze komunikacji digitalowej.
Anna Cieśluk-Żebrowska jest związana z agencją Partner of Promotion już od niemal 6 lat. Od 2 lat odpowiada za kierowanie zespołem, który realizuje zintegrowane z działaniami public relations kampanie digitalowe i social mediowe. – Komunikacja z wykorzystaniem kanałów digitalowych oraz za pośrednictwem social mediów to istotny element większości działań public relations. Dla wielu naszych klientów działania digitalowe są jedynymi, dla innych – kluczowymi. Dla nas od lat ważne jest strategiczne i holistyczne spojrzenie, które jest podstawowym czynnikiem wpływającym na powstanie silnej marki. Świat wirtualny to współcześnie najprężniej rozwijająca się gałąź komunikacji. Daje wiele możliwości interakcji, budowania relacji z grupą docelową i szybkiego reagowania na jej potrzeby – zaznacza Paweł Trochimiuk, prezes i właściciel Partner of Promotion.
Anna Cieśluk-Żebrowska będzie odpowiedzialna za poszerzenie i wzmacnianie kompetencji agencji w zakresie digital marketingu. Skupi się głównie na rozwoju oferty SEM, SEO, performance i content marketingu, która rozbuduje dotychczasowe usługi świadczone w obszarach social mediów i influencer marketingu. Obecnie obsługuje m.in. takich klientów jak: Mercedes-Benz Warszawa, Ghelamco Poland, UPEMI, KOWR, Arla Foods, Polski Komitet Energii Elektrycznej oraz NIVEA Polska.
Źródło: Partner of Promotion