logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Cieśluk-Żebrowska Associate Directorem w Partner of Promotion

  PR 31.07.2018, przeczytano 857 razy

Anna Cieśluk-Żebrowska, dotychczasowy Account Manager, jako Associate Director zajmie się dalszym rozwojem kompetencji agencji Partner of Promotion w obszarze komunikacji digitalowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-ciesluk-zebrowska-associate-directorem-w-partner-of-promotion,37439,artykul.html

Anna Cieśluk-Żebrowska jest związana z agencją Partner of Promotion już od niemal 6 lat. Od 2 lat odpowiada za kierowanie zespołem, który realizuje zintegrowane z działaniami public relations kampanie digitalowe i social mediowe. – Komunikacja z wykorzystaniem kanałów digitalowych oraz za pośrednictwem social mediów to istotny element większości działań public relations. Dla wielu naszych klientów działania digitalowe są jedynymi, dla innych – kluczowymi. Dla nas od lat ważne jest strategiczne i holistyczne spojrzenie, które jest podstawowym czynnikiem wpływającym na powstanie silnej marki. Świat wirtualny to współcześnie najprężniej rozwijająca się gałąź komunikacji. Daje wiele możliwości interakcji, budowania relacji z grupą docelową i szybkiego reagowania na jej potrzeby – zaznacza Paweł Trochimiuk, prezes i właściciel Partner of Promotion.

Anna Cieśluk-Żebrowska będzie odpowiedzialna za poszerzenie i wzmacnianie kompetencji agencji w zakresie digital marketingu. Skupi się głównie na rozwoju oferty SEM, SEO, performance i content marketingu, która rozbuduje dotychczasowe usługi świadczone w obszarach social mediów i influencer marketingu. Obecnie obsługuje m.in. takich klientów jak: Mercedes-Benz Warszawa, Ghelamco Poland, UPEMI, KOWR, Arla Foods, Polski Komitet Energii Elektrycznej oraz NIVEA Polska.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764