logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Czubaszek Dyrektorką Kreatywną w Kerris

  PR 31.07.2024, przeczytano 522 razy
ilustracja

Zmiany na czele kreacji w agencji KERRIS: Anna Czubaszek dołączyła do zespołu, obejmując rolę Dyrektorki Kreatywnej i szefowej działu kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-czubaszek-dyrektorka-kreatywna-w-kerris,405183,artykul.html

W swojej nowej roli, Anna Czubaszek jest odpowiedzialna za nadzór kreatywny nad działaniami KERRIS Group, budowanie i rozwijanie działu kreacji oraz wsparcie w codziennej pracy zespołu agencji. Obecnie współpracuje z kluczowymi klientami agencji oraz jest zaangażowana w projekty new business.

– Anna, z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, wnosi do zespołu nie tylko swoją bogatą wiedzę, ale także pasję i kreatywność, które bez wątpienia przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Jest również znakomitą liderką, która potrafi budować silne relacje ze współpracownikami oraz dba o ich rozwój i komfort – powiedział Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS.

Anna Czubaszek wcześniej związana była z agencjami takimi jak Isobar, GREY i VML, gdzie pracowała nad kampaniami dla marek takich jak Volvo, Tymbark, PLAY, mBank, Mazda, Tic-Tac, Guseppe, Pepco i Vileda. Jej praca została doceniona m.in. nagrodą KTR w kategorii Print dla świątecznego wydania dziennika „Fakt” oraz Innovation Awards za „Wypożyczalnię Choinek Volvo”. Anna była także członkinią jury konkursu Young Creatives Open Tik Tok 2023.

Poza pracą zawodową, Anna jest filmoznawczynią i ceramiczką, angażującą się w działalność społeczną. Kocha psy i sztukę, i jak sama mówi: gdyby miała więcej czasu i energii zaadoptowałaby więcej psów i tworzyłaby więcej pięknych przedmiotów.

Źródło: KERRIS Group

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764