logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

  PR 10.02.2022, przeczytano 1055 razy
ilustracja

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-czubaszek-i-marcin-jagodzinski-dolaczyli-do-agencji-bluecloud-interactive,394713,artykul.html

Zarówno Anna Czubaszek, jak i Marcin Jagodziński rozpoczęli pracę w Bluecloud Interactive w styczniu 2022 roku jako seniorzy. Czubaszek dołączyła do teamu Dawida Tarnowskiego (Senior Art Director). Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych – m. in. w VMLY&R, Grey czy Isobar, gdzie tworzyła świat marek PEPCO, LOT, Play, mBank, Mattel, Tic Tac, Lay’s i innych.

- To, co mnie napędza, to tworzenie pięknych rzeczy, które sprawiają ludziom radość. Czasami jest to ceramika, czasami obraz, a od blisko 10 lat są to także reklamy. W briefie, jak i w życiu, w pierwszej kolejności szukam człowieka. W Bluecloud Interactive chcę się uczyć i rozwijać – mówi Czubaszek.

Z kolei Marcin Jagodziński w BCI pracował będzie w teamie Marii Sochy (Copywriter). Jagodziński po 12 latach postanowił odejść z GoldenSubmarine. Pracował m.in. dla takich marek jak: Amica, BNP Paribas, Carreofur, Honda, ING, Leżajsk, Microsoft, Monte, Nationale Netherlanden, Nescafe, Orlen, Pay’U, PKO, Starbucks, UPC, Wedel czy Żywiec.

- Po 12 latach poczułem potrzebę zmiany i nowych wyzwań. Szukałem prężnej agencji, w której będę mógł się rozwijać i pracować ze zgranym zespołem, dlatego właśnie wybrałem Bluecloud Interactive – zaznacza Jagodziński.

Oboje zaczęli już pracę przy pierwszych projektach.

- Ania i Marcin to doświadczeni pracownicy, którzy znają rynek i mają ogromną wiedzę. Jednocześnie nadal chcą się rozwijać, dlatego szukali stabilnej agencji digitalowej, która spełni ich oczekiwania. Cieszę się, że wzmocnili zespół BCI, bo czekają tu na nich nowe wyzwania i ciekawe projekty – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764