logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

  PR 10.02.2022, przeczytano 433 razy
ilustracja

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-czubaszek-i-marcin-jagodzinski-dolaczyli-do-agencji-bluecloud-interactive,394713,artykul.html

Zarówno Anna Czubaszek, jak i Marcin Jagodziński rozpoczęli pracę w Bluecloud Interactive w styczniu 2022 roku jako seniorzy. Czubaszek dołączyła do teamu Dawida Tarnowskiego (Senior Art Director). Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych – m. in. w VMLY&R, Grey czy Isobar, gdzie tworzyła świat marek PEPCO, LOT, Play, mBank, Mattel, Tic Tac, Lay’s i innych.

- To, co mnie napędza, to tworzenie pięknych rzeczy, które sprawiają ludziom radość. Czasami jest to ceramika, czasami obraz, a od blisko 10 lat są to także reklamy. W briefie, jak i w życiu, w pierwszej kolejności szukam człowieka. W Bluecloud Interactive chcę się uczyć i rozwijać – mówi Czubaszek.

Z kolei Marcin Jagodziński w BCI pracował będzie w teamie Marii Sochy (Copywriter). Jagodziński po 12 latach postanowił odejść z GoldenSubmarine. Pracował m.in. dla takich marek jak: Amica, BNP Paribas, Carreofur, Honda, ING, Leżajsk, Microsoft, Monte, Nationale Netherlanden, Nescafe, Orlen, Pay’U, PKO, Starbucks, UPC, Wedel czy Żywiec.

- Po 12 latach poczułem potrzebę zmiany i nowych wyzwań. Szukałem prężnej agencji, w której będę mógł się rozwijać i pracować ze zgranym zespołem, dlatego właśnie wybrałem Bluecloud Interactive – zaznacza Jagodziński.

Oboje zaczęli już pracę przy pierwszych projektach.

- Ania i Marcin to doświadczeni pracownicy, którzy znają rynek i mają ogromną wiedzę. Jednocześnie nadal chcą się rozwijać, dlatego szukali stabilnej agencji digitalowej, która spełni ich oczekiwania. Cieszę się, że wzmocnili zespół BCI, bo czekają tu na nich nowe wyzwania i ciekawe projekty – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764