logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Demidowicz zwyciężyła w 7. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

   26.11.2007, przeczytano 4362 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski plakat Anny Demidowicz AMS

Główną nagrodę 7. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego pod hasłem „Sieć = alienacja lub sieć = wspólnota” zdobyła Anna Demidowicz z Poznania za pracę „Pętla”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-demidowicz-zwyciezyla-w-7.-edycji-konkursu-galerii-plakatu-ams,6445,artykul.html

Jury przyznało także pięć wyróżnień. Otrzymali je:
- Marcin Karolewski (Wrocław) za pracę „Hello Word”
- Sebastian Lis (Warszawa) za pracę „Obiad”
- Małgorzata Gurowska (Warszawa) za pracę „Połączenie”
- Katarzyna Czapska i Maksym Metrycki (Warszawa) za pracę „Dywan”
- Maria Wawrzyniak i Michał Leśniczak (Zielona Góra) za pracę „Okna”


- To prosty, mocny w kolorach, ale przy tym wyrafinowany formalnie i elegancki – mówi o zwycięskim plakacie prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS. – Pomysł opiera się na subtelnej metaforze i właściwie nie potrzebuje słów.

W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy po raz pierwszy mogli wypowiedzieć się, wybierając jedno z dwóch wariantów hasła konkursowego „sieć = alienacja” lub „sieć = wspólnota”. Tym samym, projektując plakat, mieli szansę zabrać głos w dyskusji i opowiedzieć się zarazem za pewną wizją postrzegania internetu. Na potrzeby 7. edycji konkursu uruchomiono także blog: www.galeriaplakatu.blox.pl, pod którym przez cały czas trwa dyskusja na temat roli internetu.

Jury 7. edycji konkursu było zgodne: poziom nadesłanych prac był bardzo wysoki. Większość autorów zdecydowała się pokazać Internet jako źródło alienacji . – Nie sądzę, żeby wynikało to z lęków czy uprzedzeń autorów. Po prostu łatwiej w plakacie pokazać zagrożenie, czarną stronę świata niż afirmować rzeczywistość – komentuje prof. Janusz Górski.

Zwycięski plakat będzie wkrótce eksponowany na nośnikach typu citylight w całej Polsce. Natomiast wszystkie prace zakwalifikowane do drugiego etapu głosowania jury można oglądać do 10 grudnia na wystawie pokonkursowej w klubie Porto Praga w Warszawie (ul. Stefana Okrzei 23).

Od piątku (23 listopada) swojego faworyta wybierają internauci. Głosowanie trwa na stronach portalu Gazeta.pl. Zwycięzcę poznamy 5 grudnia.

Źródło: AMS

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs mural z okazji 750. Urodzin Miasta Żory
Urząd Miasta Żory ogłasza konkurs na projekt pierwszego miejskiego muralu pod hasłem „750-lecie miasta Żory. 1272-2022”, który następnie ozdobi ścianę jednej z żorskich kamienic. Prace można składać do 20 sierpnia, a autor najlepszego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł.
Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764