logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Demidowicz zwyciężyła w 7. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

   26.11.2007, przeczytano 4353 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski plakat Anny Demidowicz AMS

Główną nagrodę 7. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego pod hasłem „Sieć = alienacja lub sieć = wspólnota” zdobyła Anna Demidowicz z Poznania za pracę „Pętla”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-demidowicz-zwyciezyla-w-7.-edycji-konkursu-galerii-plakatu-ams,6445,artykul.html

Jury przyznało także pięć wyróżnień. Otrzymali je:
- Marcin Karolewski (Wrocław) za pracę „Hello Word”
- Sebastian Lis (Warszawa) za pracę „Obiad”
- Małgorzata Gurowska (Warszawa) za pracę „Połączenie”
- Katarzyna Czapska i Maksym Metrycki (Warszawa) za pracę „Dywan”
- Maria Wawrzyniak i Michał Leśniczak (Zielona Góra) za pracę „Okna”


- To prosty, mocny w kolorach, ale przy tym wyrafinowany formalnie i elegancki – mówi o zwycięskim plakacie prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS. – Pomysł opiera się na subtelnej metaforze i właściwie nie potrzebuje słów.

W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy po raz pierwszy mogli wypowiedzieć się, wybierając jedno z dwóch wariantów hasła konkursowego „sieć = alienacja” lub „sieć = wspólnota”. Tym samym, projektując plakat, mieli szansę zabrać głos w dyskusji i opowiedzieć się zarazem za pewną wizją postrzegania internetu. Na potrzeby 7. edycji konkursu uruchomiono także blog: www.galeriaplakatu.blox.pl, pod którym przez cały czas trwa dyskusja na temat roli internetu.

Jury 7. edycji konkursu było zgodne: poziom nadesłanych prac był bardzo wysoki. Większość autorów zdecydowała się pokazać Internet jako źródło alienacji . – Nie sądzę, żeby wynikało to z lęków czy uprzedzeń autorów. Po prostu łatwiej w plakacie pokazać zagrożenie, czarną stronę świata niż afirmować rzeczywistość – komentuje prof. Janusz Górski.

Zwycięski plakat będzie wkrótce eksponowany na nośnikach typu citylight w całej Polsce. Natomiast wszystkie prace zakwalifikowane do drugiego etapu głosowania jury można oglądać do 10 grudnia na wystawie pokonkursowej w klubie Porto Praga w Warszawie (ul. Stefana Okrzei 23).

Od piątku (23 listopada) swojego faworyta wybierają internauci. Głosowanie trwa na stronach portalu Gazeta.pl. Zwycięzcę poznamy 5 grudnia.

Źródło: AMS

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764