logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Dereszowska ambasadorką marki Canpol babies

  PR 10.05.2022, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

Anna Dereszowska - polska aktorka i wokalistka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy w polskim show-biznesie – została ambasadorką marki Canpol babies.  Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-dereszowska-ambasadorka-marki-canpol-babies,395778,artykul.html

Canpol babies to polska marka o zasięgu międzynarodowym, która od prawie 30 lat jest liderem w produkcji akcesoriów dla kobiet w ciąży, mam i dzieci. Od początku istnienia wspiera rodziców w najważniejszej roli, dostarczając im bezpieczne, innowacyjne produkty i akcesoria, które pozwalają w pełni cieszyć się urokami macierzyństwa.

Anna Dereszowska to niezwykle uzdolniona i aktywna aktorka współpracująca  z wieloma teatrami. Rozpoznawalność przyniosły jej role w popularnych serialach telewizyjnych i filmach, takich jak: Lejdis, Nigdy nie mów nigdy, Komisarz Mama, Tajemnica zawodowa i wiele innych. Prywatnie - mama trójki dzieci.

- Każda z mam  ma wokół siebie wielu doradców – swoją mamę, teściową, siostry, koleżanki, czy znajome z grup społecznościowych. Większość z nich ma inny sposób na wychowywanie dziecka i radzenie sobie z macierzyństwem. Właśnie z tego powodu startujemy z kampanią „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”. Chcemy uświadamiać  kobietom, że mimo wszechobecnych rad i dobrych intencji ludzi wokół, na koniec dnia, to właśnie mama wie, co najlepsze dla jej dziecka, bo zna je najlepiej na świecie - powiedział Marcin Biedrzycki, Dyrektor zarządzający Grupy Canpol.

Kampania marki Canpol babies porusza zagadnienia związane z macierzyństwem. Dlatego na jej ambasadorkę wybrana została Anna Dereszowska, która ma za sobą już trzy ciąże, trzy porody i trzy zupełnie inne doświadczenia związane z wychowywaniem pociech.

- Urodziłam trójkę dzieci, więc doskonale wiem, z czym mierzy się świeżo (i nie tylko) upieczona mama. Nie zawsze jest to łatwy czas, a wśród wielu rad, które otrzymujemy, można się pogubić. Dlatego, kiedy usłyszałam myśl przewodnią kampanii „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej” wiedziałam, że to idealny punkt wyjścia do rozmowy na temat macierzyństwa. Chcę wraz z marką pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze, że każda mama „wie najlepiej”, co dobre dla jej dziecka. W tym roku, wraz z marką i starannie wybranym gronem ekspertów chcemy szerzyć wiedzę merytoryczną, która, mam nadzieję, da mamom poczcie spokoju i niezbędną wiedzę, do podejmowania najlepszych decyzji dla swojego dziecka. Już niedługo światło dzienne ujrzy projekt, nad którym pracowaliśmy w ostatnich miesiącach. Nie mogę się doczekać efektu – powiedziała aktorka.

Ania Dereszowska  związana będzie z produktami, których sama, jako mama, używa na co dzień, czyli: butelki do karmienia, smoczki, laktatory oraz kubek z rurką i odważnikiem. Większość z produktów to nowości w portfolio marki.

- Nowa kampania, której ambasadorką jest Anna Dereszowska to pokłosie ogromnej zmiany, jaką w tym roku przechodzi marka. Nowe logo, nowe opakowania  i cudowna ambasadorka, dzięki której będziemy mogli podkreślić, że marka z prawie 30-letnim doświadczeniem rozumie kobiety i ich oczekiwania – dlatego zmienia się, by móc wspierać je jak najlepiej – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, Communication Manager marki Canpol babies.

Kampania marketingowa  z udziałem Anny Dereszowskiej została zaplanowana w Internecie. Wiele aktywności będzie realizowanych w social mediach marki oraz ambasadorki. W maju br. ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę, którego szczegóły przedstawimy już niedługo.

Stworzenie strategii i realizację działań w social mediach Canpol babies powierzono agencji Brandblooming. Za zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za stworzenie koncepcji kampanii oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskavka. Za content wideo oraz obsługę kanalu YT marki odpowiada Pracownia Zaangażowanej Komunikacji.

Ze strony klienta za strategię i przygotowanie kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager marki Canpol babies), a za realizację  Aleksandra Łuniewska (Brand Communication Specialist).

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764