logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gajewska wzmacnia Fin & Tech Practice w PR Calling

  PR 27.10.2022, przeczytano 934 razy
ilustracja

Do agencji PR Calling dołączyła Anna Gajewska, która jako Senior PR & Communication Consultant wspiera obsługę klientów działu Fin & Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gajewska-wzmacnia-fin-and-tech-practice-w-pr-calling,397771,artykul.html

Anna Gajewska ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując m.in. w departamencie marketingu i komunikacji KPMG oraz w Kulczyk Foundation, gdzie koordynowała projekty pomocowe z polskimi i zagranicznymi organizacjami pozarządowymi.

- Cieszę się, że Fin & Tech Practice zyskał kolejnego doświadczonego konsultanta, bo obok pionu B2B, jest to drugi kluczowy dział agencji odpowiadający obszarom naszych najmocniejszych kompetencji. Anna od pierwszych dni pracy w PR Calling dała się poznać jako zaangażowana osoba, która nie boi się nowych wyzwań, a powierzone jej zadania realizuje z najwyższą skrupulatnością. Aniu, witamy na pokładzie i życzymy powodzenia! – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business agencji PR Calling.

Do zadań Anny należy bieżące prowadzenie projektów dla klientów działu Fin & Tech, obejmujące m.in.  przygotowanie i realizację strategii PR, działania media relations, expert positioning oraz aktywności w social media. Z ramienia agencji Anna współpracuje m.in. z Lendi, Dare IT czy Crowdway.

Anna Gajewska jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych i Podyplomowego Studium na Uniwersytecie Warszawskim, jak również London School of Public Relations.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764