logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Górka dołącza do Cloud Technologies

  PR 09.09.2016, przeczytano 1277 razy

Anna Górka, manager do spraw sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej, dołącza do zespołu Cloud Technologies, warszawskiej spółki specjalizującej się w Big Data marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gorka-dolacza-do-cloud-technologies,29871,artykul.html

W strukturach największej hurtowni danych w Europie, Anna Górka będzie pełnić funkcję Head of International Sales, odpowiadając za sprzedaż produktów i usług firmy na rynkach zagranicznych. Poprzednio Anna Górka pracowała między innymi w AdTaily Group, Infinity Media, Evolution Media Net oraz ARBOinteractive, późniejszym Goldbach International.

Liczę na to, że moje dotychczasowe doświadczenie, które zdobyłam w działach sprzedaży międzynarodowej, współtworząc niektóre z nich od podstaw, pomoże Cloud Technologies w rozbudowaniu portfolio klientów o kolejne, wielkie marki. Cloud Technologies to młoda firma z wielkimi ambicjami. Cieszę się, że będę miała przyjemność pracować w środowisku ludzi, którzy z taką pasją projektują technologie związane z Big Data i z ich pomocą zmieniają krajobraz nie tylko polskiego rynku marketingowego, lecz marketing w ogóle. Go big, or go nothing! – mówi Anna Górka, Head of International Sales w Cloud Technologies.

Z wykształcenia Anna Górka jest specjalistką ds. zarządzania, reklamy i marketingu. W chwilach wolnych od pracy lubi spędzać czas aktywnie: podróżuje, gra w tenisa i jeździ na nartach. Lubi oglądać piłkę nożną. Kocha zwierzęta.

Przejście Anny Górki do Cloud Technologies jest kolejnym dowodem na to, że polska spółka rozbudowuje swoje struktury zagraniczne. Swoje sztandarowe usługi i produkty, czyli platformę danych OnAudience.com oraz technologię UnBlock, Cloud Technologies oferuje już na kilku zagranicznych rynkach, w tym największych rynkach reklamowych świata, np. w USA, Wielkiej Brytanii oraz Rosji. Spółka ma w planach dalszą ekspansję, w pierwszej kolejności – na rynki europejskie.

Źródło: Cloud Technologies

www.cloudtechnologies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764