logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Górka na stanowisku New Business Director w agencji Adsone

  PR 04.06.2020, przeczytano 988 razy
ilustracja

Anna Górka w strukturze adsONE obejmie stanowisko New Business Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gorka-na-stanowisku-new-business-director-w-agencji-adsone,387282,artykul.html

Anna Górka posiada 10-letnie doświadczenie. Od 2016 roku była związana z OnAudience, spółką grupy  Cloud Technologies, gdzie tworzyła międzynarodową sieć sprzedaży. Odpowiadała m.in.: za relację z domami mediowymi i agencjami takimi jak: Cadreon, Mediacom czy Starcom na arenie międzynarodowej oraz platformami DMP i DSP jak: AdForm, TheTradeDesk czy Eyeota.

Od 2010 roku zdobywała doświadczenie w dziale międzynarodowym ARBOinteractive CEE, późniejszym Goldbach International. W 2013 roku jako Head of International Sales założyła dział międzynarodowy w Evolution Media, gdzie przy współpracy wszystkich oddziałów z rejonu CEE, obsługiwała kampanie dla klientów z całej Europy. Wśród nich znalazły się ośrodki narciarskie we Włoszech i Austrii oraz Biuro Turystyki Chorwacji. W 2014 roku jako Head of International Sales założyła w Infinity Media nowy dział, w którego ramach pozyskiwała zagranicznych klientów, a także współpracowała przy promocji europejskich jabłek w Chinach i Dubaju.

W adsONE odpowiada za opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.

Źródło: adsONE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764