logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Górka na stanowisku New Business Director w agencji Adsone

  PR 04.06.2020, przeczytano 210 razy
ilustracja

Anna Górka w strukturze adsONE obejmie stanowisko New Business Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gorka-na-stanowisku-new-business-director-w-agencji-adsone,387282,artykul.html

Anna Górka posiada 10-letnie doświadczenie. Od 2016 roku była związana z OnAudience, spółką grupy  Cloud Technologies, gdzie tworzyła międzynarodową sieć sprzedaży. Odpowiadała m.in.: za relację z domami mediowymi i agencjami takimi jak: Cadreon, Mediacom czy Starcom na arenie międzynarodowej oraz platformami DMP i DSP jak: AdForm, TheTradeDesk czy Eyeota.

Od 2010 roku zdobywała doświadczenie w dziale międzynarodowym ARBOinteractive CEE, późniejszym Goldbach International. W 2013 roku jako Head of International Sales założyła dział międzynarodowy w Evolution Media, gdzie przy współpracy wszystkich oddziałów z rejonu CEE, obsługiwała kampanie dla klientów z całej Europy. Wśród nich znalazły się ośrodki narciarskie we Włoszech i Austrii oraz Biuro Turystyki Chorwacji. W 2014 roku jako Head of International Sales założyła w Infinity Media nowy dział, w którego ramach pozyskiwała zagranicznych klientów, a także współpracowała przy promocji europejskich jabłek w Chinach i Dubaju.

W adsONE odpowiada za opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.

Źródło: adsONE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.
Kodeks Etyki Reklamy: nowe wytyczne dot. reklam branży kosmetycznej
23 czerwca 2020 roku w trakcie Walnego Zebrania Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członkowie organizacji przyjęli uchwałę o wpisaniu jako załącznika do Kodeksu Etyki Reklamy  „Dokumentu technicznego dotyczącego oświadczeń o produktach kosmetycznych”. Tego typu działanie jest deklaracją odpowiedzialności branży kosmetycznej, która w sposób zdyscyplinowany...
Piąta edycja raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, wzbogacona w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport Izby Gospodarki Elektronicznej wykonała agencja badawcza Mobile Institute.
Nowa kampania Huawei promująca sklep Appgallery
90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej kampanii Huawei promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Kampania 360 stopni, która ruszyła 1 lipca i potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w...
„Liczy się dobry skład” – nowa kampania marki Okocim
Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764