logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gromańska Publishing & Innovation Directorem w Cube Group

  PR 06.06.2017, przeczytano 663 razy

Anna Gromańska objęła stanowisko Publishing & Innovation Directora w Cube Group. Ostatnio pracowała m.in. w TradeTracker i Natexo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gromanska-publishing-and-innovation-directorem-w-cube-group,32734,artykul.html

Ponad 6-letnie doświadczenie w performance marketingu zdobywała m.in. w polskim oddziale sieci TradeTracker, gdzie pracowała przy obsłudze kampanii dla kluczowych klientów, w tym WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Provident Polska. W oddziale TradeTracker w Londynie realizowała działania dla branży turystycznej, np. Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów. Po powrocie do Polski została Publisher Directorem w TradeTracker i odpowiadała za stworzenie działu obsługi wydawców. Pracowała również w agencji Natexo, rozwijając jej polski oddział.

W strukturach Cube Group na nowo wyodrębnionym stanowisku Publishing & Innovation Directora Anna Gromańska odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach marek NetSales (sieć reklamowa performance), SalesMedia (sieć dedykowana e-commerce’om) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa).

Do jej zadań będą należały m.in. rozwój innowacyjnych narzędzi i modeli współpracy w ramach działań performance marketingowych, optymalizacja i zwiększanie przychodów zarówno reklamodawców, jak i wydawców, oraz pozyskiwanie nowych wydawców.

Dzięki skupieniu kompetencji dotyczących współpracy z wydawcami w ramach dedykowanego zespołu będziemy jeszcze efektywniej wykorzystywać ich potencjał w działaniach dla klientów Cube Group. Modele performance – tak bezpieczne z perspektywy klienta – wymagają większych nakładów pracy po stronie wydawców. Naszym zadaniem będzie wspieranie ich w wykorzystywaniu możliwości – zapowiada Gromańska.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764