logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gruszka dołącza do adQuery

  PR 21.06.2024, przeczytano 483 razy
ilustracja

Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gruszka-dolacza-do-adquery,404738,artykul.html

Anna Gruszka to doświadczona ekspertka, która od kilkunastu lat przekonuje branżę marketingową do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych, uwzględniając zmieniające się nawyki konsumenckie oraz rozwój technologii. Z zaangażowaniem prezentuje najnowsze badania i rozwiązania z obszaru martech przed Komisją Europejską, oraz wielu prestiżowych konferencjach, w tym m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard, Multiscreen Day czy Kongresie Online Marketing. Jako przewodnicząca Programu Qualid w IAB walczy o jakość reklamy internetowej.

Podczas swojej kariery zawodowej pracowała po różnych stronach rynku, pełniąc kluczowe role, takie jak Industry Director adtechu Teads, CDO (Chief Digital Officer) w IPG Mediabrands, CEO agencji Reprise (nagrodzonej Diamentem Forbesa), CEE Digital Manager w HAVAS oraz członkini Rady Nadzorczej IAB Polska i audytor komunikacji digital; wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswoman of The Year przez Puls Biznesu. 

Do adQuery dołączyła w maju br. obejmując stanowisko Chief Growth Officer.

- adQuery to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie platform, która nie tylko zapewnia kompleksową realizację kampanii digitalowych, ale dzięki autorskim narzędziom - SEMTEQ, QID czy AI Q – Commerce wspiera skuteczność targetowania kontekstowego, uwzględniając zarówno zachowania użytkowników w sieci, jak i takie aspekty, jak chociażby brand safety. Cieszę się, że będę pracować w środowisku, w którym tak ważny jest rozwój innowacji w digitalu, przy jednoczesnej edukacji samego rynku. Zamierzam być w jego centrum, dbając o to, aby jak największa liczba marketerów, nie tylko z Polski, ale z całej Europy poznała kluczowe zalety platformy i współpracy z zespołem adQuery – komentuje Anna Gruszka, Chief Growth Officer, adQuery.

- Anna Gruszka to uznana liderka, a także jedna z najlepszych ekspertek od digitalu w naszym regionie. Jestem niezwykle dumny, że od maja zasila szeregi adQuery i swoim doświadczeniem, a także ekspertyzą będzie napędzać nasz dalszy rozwój – komentuje Marek Naruszewicz, CEO Open Mobi, właściciela platformy adQuery.

Źródło: adQuery

adquery.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764