logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gumkowska kieruje kolejnym obszarem WP

  PR 29.11.2019, przeczytano 795 razy

Dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie Wirtualnej Polski została Anna Gumkowska. Będzie łączyć tę funkcję z zarządzaniem obszarem kultura i rozrywka. Dotychczasowa dyrektor serwisów lifestyle, Małgorzata Golińska, z końcem roku odchodzi z Wirtualnej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gumkowska-kieruje-kolejnym-obszarem-wp,384922,artykul.html

Anna Gumkowska będzie odpowiadać za rozwój WP abcZdrowie, WP Parenting, WP Turystyka, WP Kuchnia i WP Kobieta. Jednocześnie nadal podlegać jej będą m.in. WP Magazyn, WP Gwiazdy, WP Film i Pudelek. Skupi się na opracowaniu i realizacji strategii wydawniczej, raportując bezpośrednio do Tomasza Machały, wiceprezesa Wirtualna Polska Media ds. produktu wydawniczego.

–  Anna Gumkowska dołączyła do WP niedawno, a ma już wiele sukcesów. Ostatnio wprowadziła nowego Pudelka, teraz pod jej przywództwem integrujemy wszystkie serwisy kobiece WP. Mamy tam kilka wyzwań, do których energia, pasja i kompetencje Ani będą świetnie pasować. Jednocześnie chciałbym podziękować Małgosi za jej wielki wkład w budowanie serwisów lifestyle WP – mówi Tomasz Machała, wiceprezes i redaktor naczelny Wirtualna Polska Media.  

Małgorzata Golińska podjęła decyzję o odejściu z Wirtualnej Polski. Do końca roku będzie przekazywać obowiązki i wspierać zarządzanie serwisami.

– WP Kobieta i WP Parenting są liderami w swoich kategoriach, abcZdrowie wróciło na ścieżkę wzrostu. Zostawiam serwisy w dobrej kondycji, a ponieważ ich zespoły redakcyjne są pracowite, waleczne i kompetentne wierzę, że przed nimi dalsze sukcesy. Trzymam kciuki – mówi Małgorzata Golińska, dotychczasowa szefowa obszaru lifestyle i zdrowie.

Anna Gumkowska pracę w WP zaczęła w styczniu 2019 roku. Wcześniej jako Head of Video&Lifestyle w Gazeta.pl, odpowiadała za część biznesową serwisów lifestyle (w tym: eDziecko, Kobieta, Kulinaria) oraz wideo. Przez kilka lat pełniła tam funkcję Dyrektora Content Marketingu. Jest ekspertem IAB Polska oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy. Obroniła doktorat poświęcony komunikacji mediowanej komputerowo w serwisach społecznościowych, jest autorką szeregu publikacji branżowych.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764