logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gumkowska w Komisji Etyki Reklamy

  PR 19.07.2019, przeczytano 488 razy

Dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce, Anna Gumkowska, weszła w skład Komisji Etyki Reklamy. Komisja działa w ramach Rady Reklamy, branżowej organizacji skupiającej największe firmy działające na tym rynku. Komisja Etyki Reklamy rozstrzyga o zgodności przekazów z kodeksem etyki i dobrymi obyczajami.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gumkowska-w-komisji-etyki-reklamy,383302,artykul.html

W skład Komisji Etyki Reklamy wchodzi 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli reklamodawców, media i agencje reklamowe. W 2018 roku komisja oceniała niemal 300 skarg złożonych przez konsumentów i przedsiębiorców. Pod szczególną uwagą arbitrów są m.in. reklamy skierowane do dzieci, nawiązujące do wiary i religii czy nadużywające zaufania odbiorców.  Komisja ocenia czy przekazy reklamowe są uczciwe, zgodne z dobrymi obyczajami i branżowym Kodeksem Etyki Reklamy.

– Myślę, że to naprawdę trudna i odpowiedzialna rola. Rozpatrywanie poszczególnych przypadków zgłoszonych przez konsumentów czy firmy wymaga zarówno kompetencji, jak i otwartego umysłu, by obejrzeć sprawę z wielu perspektyw. Oczywiście obiecuję, że postaram się z powierzonego zadania wywiązać jak najlepiej, dziękuję za wyróżnienie i zaufanie – mówi Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce.

Anna Gumkowska do WP dołączyła w styczniu 2019 roku. Wcześniej jako Head of Video&Lifestyle w Gazeta.pl, odpowiadała za część biznesową serwisów lifestyle (w tym: eDziecko, Kobieta, Kulinaria) oraz wideo. Przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektora Content Marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Obroniła doktorat poświęcony komunikacji mediowanej komputerowo w serwisach społecznościowych, jest autorką szeregu publikacji branżowych.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764