logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna i Robert Lewandowscy ambasadorami marki Storm

  PR 17.05.2024, przeczytano 524 razy
ilustracja

Jedna z dynamicznie rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-i-robert-lewandowscy-ambasadorami-marki-storm,404258,artykul.html

Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM. 

W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’. 

Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele.

Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach. 

Źródło: STORM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764