logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jagiełło awansowała w Biurze Reklamy Time SA

  PR 11.01.2019, przeczytano 177 razy

Anna Jagiełło odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jagiello-awansowala-w-biurze-reklamy-time-sa,380762,artykul.html

Wraz z początkiem 2019 roku Biuro Reklamy Time SA przejęło sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych należących do spółki Time. IDMnet SA niezmiennie odpowiada za sprzedaż kampanii w modelu Programmatic (Open Market i PMP) oraz w modelach efektywnościowych (Performance), jak również stanowi zaplecze technologiczne dla Time SA w zakresie realizacji kampanii internetowych (m.in. obsługa adserwerowa serwisów TIME SA, tracking kampanie, realizacja kampanii mailingowych, integracja z platformami SSP/AdExchange).

Anna Jagiełło związana jest z Time SA od 2006 roku, gdzie przeszła ścieżkę awansu od stanowiska handlowca poprzez key account managera aż do dyrektora działu. Wcześniej pracowała a domu mediowym OMD.

Źródło: Time SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje 2018 rok
2018 rok zakończył się dla Grupy Cyfrowy Polsat bardzo dobrymi wynikami finansowymi oraz operacyjnymi. Grupa osiągnęła założone cele i umocniła swoją pozycję na rynkach płatnej telewizji, telekomunikacyjnym oraz nadawania i produkcji telewizyjnej – świadczy blisko 14,3 mln usług kontraktowych, a dzięki konsekwentnej realizacji strategii multiplay odnotowała kolejne...
Sport.pl z nowym programem o Formule 1
„F1 Sport” to nowy format wideo serwisu Sport.pl, w którym Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak podsumują zmagania kierowców w Grand Prix Formuły 1. Nowe odcinki fani wyścigów będą mogli oglądać co dwa tygodnie – we wtorki po każdym weekendzie Grand Prix od godz. 12:00 na Sport.pl.
EKES: Konieczne przeciwdziałanie rosyjskiej dezinformacji
Mając na uwadze wybory, konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań w celu ochrony UE, jej instytucji i obywateli przed dezinformacją – podkreślił Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny (EKES), unijny organ doradczy.
„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks
W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764