logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jagiełło awansowała w Biurze Reklamy Time SA

  PR 11.01.2019, przeczytano 202 razy

Anna Jagiełło odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jagiello-awansowala-w-biurze-reklamy-time-sa,380762,artykul.html

Wraz z początkiem 2019 roku Biuro Reklamy Time SA przejęło sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych należących do spółki Time. IDMnet SA niezmiennie odpowiada za sprzedaż kampanii w modelu Programmatic (Open Market i PMP) oraz w modelach efektywnościowych (Performance), jak również stanowi zaplecze technologiczne dla Time SA w zakresie realizacji kampanii internetowych (m.in. obsługa adserwerowa serwisów TIME SA, tracking kampanie, realizacja kampanii mailingowych, integracja z platformami SSP/AdExchange).

Anna Jagiełło związana jest z Time SA od 2006 roku, gdzie przeszła ścieżkę awansu od stanowiska handlowca poprzez key account managera aż do dyrektora działu. Wcześniej pracowała a domu mediowym OMD.

Źródło: Time SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764