logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jankowska obejmuje nowe stanowisko w Adlook

  PR 12.09.2024, przeczytano 513 razy
ilustracja

Spółka Adlook (Grupa RTB House) ogłosiła, że Anna Jankowska dołącza do zespołu jako Executive VP of Global Partnerships. Będzie pełnić tę rolę także w firmie RTB House, z którą jest związana od pięciu lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jankowska-obejmuje-nowe-stanowisko-w-adlook,405633,artykul.html

Korzystając ze swojego doświadczenia w RTB House, Anna będzie kontynuować rozwój obecnych partnerstw strategicznych, oraz inicjować nowe współprace z renomowanymi markami, retailerami i korporacjami na całym świecie.

Dotychczas Anna wspierała globalny rozwój RTB House, budując kluczowe i trwałe relacje z kadrą zarządzającą (C-level), zarówno na globalnym jak i lokalnym poziomie. W swojej nowej roli skoncentruje się na dalszym rozwoju RTB House i Adlook, wdrażając strategie, które pozwolą obu firmom uzyskać przewagę na rynku międzynarodowym.

Anna Jankowska, Executive VP of Global Partnerships, skomentowała: „Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Adlook w roli Executive VP of Global Partnerships, mając jednocześnie okazję by dalej rozwijać perspektywy biznesowe RTB House. To idealny moment, aby wzmocnić inicjatywy brandingowe i poszerzać wpływy grupy RTB House na rynku, wspierając nowych i obecnych klientów w umacnianiu ich pozycji. Wykorzystując mocne strony Adlook oraz rozwijając nasze innowacyjne usługi, chcemy pomóc markom w pełni wykorzystać ich potencjał i być liderami w swoich branżach."

Daniel Surmacz, COO RTB House i COO Adlook, dodaje: „Anna odegrała kluczową rolę w rozwijaniu naszych partnerstw w ostatnich latach. Jestem przekonany, że na nowym stanowisku będzie jeszcze intensywniej zwiększała potencjał zarówno RTB House, jak i Adlooka, w czasie kiedy kontynuujemy międzynarodową ekspansję."

Źródło: Adlook

www.adlook.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Cieśliński z Arskom do Gońca
Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales Goniec.pl należącego do Grupy Iberion. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz czołowych polskich dziennikarzy i twórców sportowych.
Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764