Departament Research, Strategy & Development Agencji Reklamowej S4 zyskał nowego pracownika. Do zespołu S4 dołączyła Anna Jaroszyńska, która zajęła stanowisko junior stategic planner.
Anna Jaroszyńska jest absolwentką psychologii społecznej na Uniwersytecie Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe nowej „esczterowiczki” wiąże się z wcześniejszą pracą w agencji reklamowej Salt & Pepper na stanowisku junior strategic planner, z której przeszła do S4 oraz praktykami w agencji Leo Burnett. Jej zainteresowania to filmy, książki i taniec irlandzki , ale najchętniej spędza swój wolny czas uprawiając sporty ekstremalne i wspinaczkę górską.
W S4 Anna Jaroszyńska będzie współpracowała z Marcinem Samkiem, startegic planning managerem przy przygotowywaniu strategii dla klientów Agencji. Dział strategii wzmocnił w styczniu warszawski oddział Agencji Reklamowej S4, który dotychczas składał się z pracowników działu Client Service. Wprowadzona zmiana pozwoli na pogłębienie bieżącej współpracy strategicznej pomiędzy Agencją a jej klientami. Dział strategii jest częścią departamentu Research, Strategy & Development, którym w krakowskiej centrali firmy kieruje Michał Stanisz, jeden z czwórki założycieli S4.
Źródło: S4