logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jaroszyńska wzmacnia strategię S4

  PR 15.02.2007, przeczytano 5876 razy
ilustracjastrzałka

Departament Research, Strategy & Development Agencji Reklamowej S4 zyskał nowego pracownika. Do zespołu S4 dołączyła Anna Jaroszyńska, która zajęła stanowisko junior stategic planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jaroszynska-wzmacnia-strategie-s4,5119,artykul.html

Anna Jaroszyńska jest absolwentką psychologii społecznej na Uniwersytecie Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe nowej „esczterowiczki” wiąże się z wcześniejszą pracą w agencji reklamowej Salt & Pepper na stanowisku junior strategic planner, z której przeszła do S4 oraz praktykami w agencji Leo Burnett. Jej zainteresowania to filmy, książki i taniec irlandzki , ale najchętniej spędza swój wolny czas uprawiając sporty ekstremalne i wspinaczkę górską.

W S4 Anna Jaroszyńska będzie współpracowała z Marcinem Samkiem, startegic planning managerem przy przygotowywaniu strategii dla klientów Agencji. Dział strategii wzmocnił w styczniu warszawski oddział Agencji Reklamowej S4, który dotychczas składał się z pracowników działu Client Service. Wprowadzona zmiana pozwoli na pogłębienie bieżącej współpracy strategicznej pomiędzy Agencją a jej klientami. Dział strategii jest częścią departamentu Research, Strategy & Development, którym w krakowskiej centrali firmy kieruje Michał Stanisz, jeden z czwórki założycieli S4.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764