logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jaroszyńska wzmacnia strategię S4

  PR 15.02.2007, przeczytano 6125 razy
ilustracjastrzałka

Departament Research, Strategy & Development Agencji Reklamowej S4 zyskał nowego pracownika. Do zespołu S4 dołączyła Anna Jaroszyńska, która zajęła stanowisko junior stategic planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jaroszynska-wzmacnia-strategie-s4,5119,artykul.html

Anna Jaroszyńska jest absolwentką psychologii społecznej na Uniwersytecie Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe nowej „esczterowiczki” wiąże się z wcześniejszą pracą w agencji reklamowej Salt & Pepper na stanowisku junior strategic planner, z której przeszła do S4 oraz praktykami w agencji Leo Burnett. Jej zainteresowania to filmy, książki i taniec irlandzki , ale najchętniej spędza swój wolny czas uprawiając sporty ekstremalne i wspinaczkę górską.

W S4 Anna Jaroszyńska będzie współpracowała z Marcinem Samkiem, startegic planning managerem przy przygotowywaniu strategii dla klientów Agencji. Dział strategii wzmocnił w styczniu warszawski oddział Agencji Reklamowej S4, który dotychczas składał się z pracowników działu Client Service. Wprowadzona zmiana pozwoli na pogłębienie bieżącej współpracy strategicznej pomiędzy Agencją a jej klientami. Dział strategii jest częścią departamentu Research, Strategy & Development, którym w krakowskiej centrali firmy kieruje Michał Stanisz, jeden z czwórki założycieli S4.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764