logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jaroszyńska wzmacnia strategię S4

  PR 15.02.2007, przeczytano 5789 razy
ilustracjastrzałka

Departament Research, Strategy & Development Agencji Reklamowej S4 zyskał nowego pracownika. Do zespołu S4 dołączyła Anna Jaroszyńska, która zajęła stanowisko junior stategic planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jaroszynska-wzmacnia-strategie-s4,5119,artykul.html

Anna Jaroszyńska jest absolwentką psychologii społecznej na Uniwersytecie Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe nowej „esczterowiczki” wiąże się z wcześniejszą pracą w agencji reklamowej Salt & Pepper na stanowisku junior strategic planner, z której przeszła do S4 oraz praktykami w agencji Leo Burnett. Jej zainteresowania to filmy, książki i taniec irlandzki , ale najchętniej spędza swój wolny czas uprawiając sporty ekstremalne i wspinaczkę górską.

W S4 Anna Jaroszyńska będzie współpracowała z Marcinem Samkiem, startegic planning managerem przy przygotowywaniu strategii dla klientów Agencji. Dział strategii wzmocnił w styczniu warszawski oddział Agencji Reklamowej S4, który dotychczas składał się z pracowników działu Client Service. Wprowadzona zmiana pozwoli na pogłębienie bieżącej współpracy strategicznej pomiędzy Agencją a jej klientami. Dział strategii jest częścią departamentu Research, Strategy & Development, którym w krakowskiej centrali firmy kieruje Michał Stanisz, jeden z czwórki założycieli S4.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764