logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Jurczyńska Managing & Creative Directorem w Streetcom

  PR 25.07.2022, przeczytano 413 razy
ilustracja

Do zespołu Streetcom, agencji specjalizującej się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów - dołączyła Anna Jurczyńska. Na nowo utworzonym stanowisku Managing & Creative Director, pokieruje zespołem kreacji i komunikacji. W zakresie jej odpowiedzialności jest tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów, czynny udział w pracach nad przetargami, a także współtworzenie strategii rozwoju marek i produktów własnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-jurczynska-managing-and-creative-directorem-w-streetcom,396706,artykul.html

Anna Jurczyńska pracuje w branży od ponad dwudziestu lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesami projektów, dla takich marek, jak: BNP Paribas, Coca Cola Hellenic, Storck,  General Motors, PZU, Roche, Pekao S.A., Jeronimo Martins, Colian Jutrzenka, Kamis i inni. W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto, czy Prowokator.

W agencji Streetcom na nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju Streetcom i Hash.Fm by Streetcom oraz własnej społeczności nano i micro influencerów (ponad 0,5 miliona osób) tworzenie strategii komunikacji i kreacji dla marek własnych oraz projektów klienckich, a także zarządzanie zespołami kreacji i komunikacji.

- Rozwój naszej agencji wymagał na tym etapie wzmocnienia strategii i kreacji – mówi Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom. - To nasze największe atuty, które bardzo doceniają nasi klienci, jak wynika m.in. z ocen w raporcie Agencji Marketing Services i Digital 2022, w którym Streetcom otrzymał najwyższe noty w wielu kategoriach, min. takich jak wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargu, skuteczność czy zrozumienie potrzeb klienta. Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać do Streetcom tak doświadczoną i wspaniałą manager jak Ania, z którą znamy się już długo i niejednokrotnie miałyśmy okazję pracować wspólnie dla klientów, zawsze ze świetnym efektem - dodaje na koniec.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764