logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Kalita w zespole Weekend.gazeta.pl

  PR 31.08.2021, przeczytano 1025 razy
ilustracja

1 września 2021 r. Anna Kalita dołączy do zespołu Weekend.gazeta.pl. Już wcześniej publikowała w serwisie jako autorka zewnętrzna, a jej materiały cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem czytelniczek i czytelników. Od września na Weekend.gazeta.pl będzie pojawiać się jeszcze więcej treści premium jej autorstwa - wywiadów i reportaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-kalita-w-zespole-weekend.gazeta.pl,392822,artykul.html

Anna Kalita jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Jako dziennikarka współpracowała m.in. z „Gazetą Wyborczą Wrocław”, „Dziennikiem Polska-Europa-Świat”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” oraz programem „UWAGA!” TVN. W 2016 r. została nominowana do nagrody Grand Press w kategorii Dziennikarstwo śledcze za materiał „Tu nie ma sprawiedliwości” na temat krzywdy chorych na Alzheimera podopiecznych domu opieki.

1 września br. Anna Kalita dołączy do zespołu Weekend.gazeta.pl jako autorka treści premium. Dziennikarka już wcześniej przeprowadziła dla serwisu wiele wywiadów, które dotarły do szerokiego grona czytelników. W swoich materiałach poruszała ważne problemy społeczne, a za teksty stworzone dla Weekend.gazeta.pl była nominowana do nagrody „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej.

– Podziwiam to, z jakim szacunkiem Anna Kalita podchodzi do każdego ze swoich rozmówców – mówi Anna Budyńska, redaktorka naczelna Weekend.gazeta.pl. – Jej wrażliwość i świetny warsztat dziennikarski są w dzisiejszych czasach wyjątkowe. Jak nikt inny potrafi pisać o nas – o naszych lękach, traumach i radościach, i to mocno rezonuje wśród czytelników. Po każdym jej tekście dostajemy wiadomości od osób, które przeżyły te same lub podobne historie, które również chcą się podzielić swoimi doświadczeniami – dodaje.

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady i rozbudowane sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Magazyn Weekend.gazeta.pl łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii. Serwis, obchodzący w tym roku siedmiolecie, został liderem wśród magazynów online z 2,5 mln RU. Dodatkowo, przyciąga uwagę czytelników ponad trzy razy dłużej niż kolejny tytuł w rankingu, czyli średnio przez ponad 12 minut*. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Źródło: Mediapanel/Gemius VII 2021, wskaźnik ATS średni czas spędzony na wybranym węźle przez wszystkie osoby odwiedzające ten węzeł z danej grupy celowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764