logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread

  PR 24.06.2021, przeczytano 1078 razy
ilustracja

Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-karczmarek-awansuje-w-zespole-strategii-liquidthread,392019,artykul.html

Anna Karczmarek z LiquidThread zawodowo związana jest od 4 lat. Pracę w reklamie rozpoczęła w agencji K2 Internet. Pracowała tam dla takich marek jak m.in. Volkswagen, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W agencji LiquidThread w zespole strategii, na którego czele stoi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director, tworzy wielokanałowe strategie komunikacji, jednak najbardziej lubi dynamiczne środowisko social mediów. Na koncie ma liczne projekty dla takich Klientów jak The Lorenz Bahlsen Snack-World (Crunchips, Curly, Lajkonik), Deichmann, Vistula, Goodie, Circle K, Mercedes, Punkta, L’Oréal. Anna jest także wykładowczynią strategii reklamy w Wyższej Szkole Biznesu, Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat DIMAQ.

W nowej roli Ania odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji w zakresie komunikacji w social mediach i wdrażanie nowych rozwiązań, w ścisłej współpracy z działami Integrated Communication oraz Content Solutions.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764