logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread

  PR 24.06.2021, przeczytano 863 razy
ilustracja

Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-karczmarek-awansuje-w-zespole-strategii-liquidthread,392019,artykul.html

Anna Karczmarek z LiquidThread zawodowo związana jest od 4 lat. Pracę w reklamie rozpoczęła w agencji K2 Internet. Pracowała tam dla takich marek jak m.in. Volkswagen, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W agencji LiquidThread w zespole strategii, na którego czele stoi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director, tworzy wielokanałowe strategie komunikacji, jednak najbardziej lubi dynamiczne środowisko social mediów. Na koncie ma liczne projekty dla takich Klientów jak The Lorenz Bahlsen Snack-World (Crunchips, Curly, Lajkonik), Deichmann, Vistula, Goodie, Circle K, Mercedes, Punkta, L’Oréal. Anna jest także wykładowczynią strategii reklamy w Wyższej Szkole Biznesu, Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat DIMAQ.

W nowej roli Ania odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji w zakresie komunikacji w social mediach i wdrażanie nowych rozwiązań, w ścisłej współpracy z działami Integrated Communication oraz Content Solutions.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764