logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread

  PR 24.06.2021, przeczytano 877 razy
ilustracja

Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-karczmarek-awansuje-w-zespole-strategii-liquidthread,392019,artykul.html

Anna Karczmarek z LiquidThread zawodowo związana jest od 4 lat. Pracę w reklamie rozpoczęła w agencji K2 Internet. Pracowała tam dla takich marek jak m.in. Volkswagen, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W agencji LiquidThread w zespole strategii, na którego czele stoi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director, tworzy wielokanałowe strategie komunikacji, jednak najbardziej lubi dynamiczne środowisko social mediów. Na koncie ma liczne projekty dla takich Klientów jak The Lorenz Bahlsen Snack-World (Crunchips, Curly, Lajkonik), Deichmann, Vistula, Goodie, Circle K, Mercedes, Punkta, L’Oréal. Anna jest także wykładowczynią strategii reklamy w Wyższej Szkole Biznesu, Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat DIMAQ.

W nowej roli Ania odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji w zakresie komunikacji w social mediach i wdrażanie nowych rozwiązań, w ścisłej współpracy z działami Integrated Communication oraz Content Solutions.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764