logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Klamecka w składzie jury Effie Awards 2022

  PR 29.07.2022, przeczytano 384 razy
ilustracja

Anna Klamecka, strategy director w VMLY&R, zasiądzie w jury Effie Awards. 23 edycja konkursu upływa pod hasłem "Efektywność jest piekna".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-klamecka-w-skladzie-jury-effie-awards-2022,396749,artykul.html

W skład jury Effie Awards 2022 weszło 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. Anna Klamecka weźmie udział w pracach IX grupy, która będzie oceniała zgłoszenia w kategorii Equality, Non - Profit oraz Public Service.

Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. To, co zostanie ocenione to wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji oraz ponadprzeciętne wyniki. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał komitet organizacyjny konkursu.

Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank. Oprócz roli przewodniczącego, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii "Marketing & Business Solutions". Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764