logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Klamecka z VMLY&R Poland o kampanii To Twój Wybór

  PR 11.10.2023, przeczytano 1063 razy
ilustracjastrzałka
Anna Klamecka i Joanna Milewska

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, rozmawiała z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-klamecka-z-vmlyandr-poland-o-kampanii-to-twoj-wybor,401686,artykul.html

Przedstawicielki VMLY&R Poland, Anna Klamecka i Joanna Milewska, były też gościniami Bolesnego Poranka w newonce.radio, poświęconego tej samej kampanii. 

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, wraz z Ewą Kulik-Bielińską z Fundacji Batorego oraz aktywistką klimatyczną i współtwórczynią Fundacji Inicjatywa Wschód Dominiką Lasotą, rozmawiały z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór

Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, której celem jest uświadomienie kobietom, że ich głos ma decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych. 

Swoją energię i niezadowolenie pokazałyśmy w protestach w trakcie pandemii. Od tego czasu minęło jednak parę lat i politycy zapomnieli, jaka siła stoi za kobietami, a bierność rządzących, podsycanie konfliktu w mediach publicznych i dyskredytowanie aktywistek, walczących o prawa kobiet, okazały się skuteczną metodą na wypalenie zaangażowania. 

Anna Klamecka, Strategy Director, VMLY&R Poland

Cała rozmowa: www.vogue.pl/a/glosy-mlodych-kobiet-moga-zadecydowac-o-wyniku-wyborow-2023

O kampanii To Twój Wybór w newonce.radio.

Anna Klamecka oraz Joanna Milewska, Copywriterka w VMLY&R Poland, gościły także w Bolesnym Poranku newonce.radio - rozmowa na żywo również dotyczyła kampanii profrekwencyjnej "To Twój Wybór". 

Agencja VMLY&R pracująca pro bono odpowiada za koncepcję i realizację kampanii. W działania zaangażował się liczny zespół agencyjny, składający się w głównej mierze z kobiet. Kampanię współrealizują partnerzy pracujący również pro bono: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Mindshare i GroupM (planowanie i zakup mediów), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe). 

Źródło: Agencja VMLY&R

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764