logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Klamecka z VMLY&R Poland o kampanii To Twój Wybór

  PR 11.10.2023, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka
Anna Klamecka i Joanna Milewska

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, rozmawiała z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-klamecka-z-vmlyandr-poland-o-kampanii-to-twoj-wybor,401686,artykul.html

Przedstawicielki VMLY&R Poland, Anna Klamecka i Joanna Milewska, były też gościniami Bolesnego Poranka w newonce.radio, poświęconego tej samej kampanii. 

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, wraz z Ewą Kulik-Bielińską z Fundacji Batorego oraz aktywistką klimatyczną i współtwórczynią Fundacji Inicjatywa Wschód Dominiką Lasotą, rozmawiały z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór

Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, której celem jest uświadomienie kobietom, że ich głos ma decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych. 

Swoją energię i niezadowolenie pokazałyśmy w protestach w trakcie pandemii. Od tego czasu minęło jednak parę lat i politycy zapomnieli, jaka siła stoi za kobietami, a bierność rządzących, podsycanie konfliktu w mediach publicznych i dyskredytowanie aktywistek, walczących o prawa kobiet, okazały się skuteczną metodą na wypalenie zaangażowania. 

Anna Klamecka, Strategy Director, VMLY&R Poland

Cała rozmowa: www.vogue.pl/a/glosy-mlodych-kobiet-moga-zadecydowac-o-wyniku-wyborow-2023

O kampanii To Twój Wybór w newonce.radio.

Anna Klamecka oraz Joanna Milewska, Copywriterka w VMLY&R Poland, gościły także w Bolesnym Poranku newonce.radio - rozmowa na żywo również dotyczyła kampanii profrekwencyjnej "To Twój Wybór". 

Agencja VMLY&R pracująca pro bono odpowiada za koncepcję i realizację kampanii. W działania zaangażował się liczny zespół agencyjny, składający się w głównej mierze z kobiet. Kampanię współrealizują partnerzy pracujący również pro bono: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Mindshare i GroupM (planowanie i zakup mediów), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe). 

Źródło: Agencja VMLY&R

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764