Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.
Tailor Made PR rozwija dział prowadzący komunikację digital dla klientów agencji. Do zespołu odpowiedzialnego za obsługę Kompanii Piwowarskiej w Tailor Made PR dołączyła Anna Koźlik związana poprzednio z K2 Internet. Jako Project Manager odpowiadała za koordynację prac dla takich klientów jak: Warta, Nationale Nederlanden, Volkswagen, Bols i Pepsico.
Do zespołu obsługującego adidas dołączyła natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz, która obejmie stanowisko Content Managera. Zbrojkiewicz przeszła z McCann Worldgroup Polska, gdzie do jej klientów należeli Starbucks oraz Huawei (Honor). W strukturze Tailor Made PR odpowiadać będzie za tworzenie i implementację strategii komunikacji adidas w social media oraz współpracę z influencerami.
- W ostatnich miesiącach bardzo aktywnie poszukiwaliśmy nowych ekspertów, którzy mogliby wzbogacić dział digital o nowe kompetencje. To wynik strategii, jaką obraliśmy w planach rozwoju TMPR. Naszym priorytetem jest rozwój działu digitalowego - pozyskujemy nowych klientów i projekty, inwestujemy w ludzi. W najbliższych miesiącach zamierzam kontynuować rozbudowę naszego teamu i szukać na rynku ciekawych, wartych uwagi osobowości – tak zmiany w Tailor Made PR komentuje Edwin Zasada, dyrektor strategii, zarządzający działami SoMe&Digital w TMPR.
Nowa strategia działań przynosi wymierne rezultaty. W ostatnim czasie do klientów agencji w zakresie stałej obsługi social&digital dołączyły marki: Luksja, Carex, Original Source oraz Mattel.
Źródło: Tailor Made PR