logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poszerzenie zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR

  PR 21.06.2018, przeczytano 1161 razy
Anna Kozlik

Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poszerzenie-zespolu-social-media-communication-w-tailor-made-pr,36977,artykul.html

Tailor Made PR rozwija dział prowadzący komunikację digital dla klientów agencji. Do zespołu odpowiedzialnego za obsługę Kompanii Piwowarskiej w Tailor Made PR dołączyła Anna Koźlik związana poprzednio z K2 Internet. Jako Project Manager odpowiadała za koordynację prac dla takich klientów jak: Warta, Nationale Nederlanden, Volkswagen, Bols i Pepsico.

Do zespołu obsługującego adidas dołączyła natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz, która obejmie stanowisko Content Managera. Zbrojkiewicz przeszła z McCann Worldgroup Polska, gdzie do jej klientów należeli Starbucks oraz Huawei (Honor). W strukturze Tailor Made PR odpowiadać będzie za tworzenie i implementację strategii komunikacji adidas w social media oraz współpracę z influencerami.

obrazek

- W ostatnich miesiącach bardzo aktywnie poszukiwaliśmy nowych ekspertów, którzy mogliby wzbogacić dział digital o nowe kompetencje. To wynik strategii, jaką obraliśmy w planach rozwoju TMPR. Naszym priorytetem jest rozwój działu digitalowego - pozyskujemy nowych klientów i projekty, inwestujemy w ludzi. W najbliższych miesiącach zamierzam kontynuować rozbudowę naszego teamu i szukać na rynku ciekawych, wartych uwagi osobowości – tak zmiany w Tailor Made PR komentuje Edwin Zasada, dyrektor strategii, zarządzający działami SoMe&Digital w TMPR.   

Nowa strategia działań przynosi wymierne rezultaty. W ostatnim czasie do klientów agencji w zakresie stałej obsługi social&digital dołączyły marki: Luksja, Carex, Original Source oraz Mattel.

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764