logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Lentowicz dołącza do 24/7Communication

  PR 11.04.2019, przeczytano 691 razy

Z początkiem kwietnia kadrę managerską agencji 24/7Communication wzmocniła Anna Lentowicz, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-lentowicz-dolacza-do-24-7communication,382049,artykul.html

Anna Lentowicz posiada 10 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tematach z zakresu energetyki, sektora lotniczo-zbrojeniowego, hi-tech, przemysłu ciężkiego, budownictwa oraz handlu emisjami. Będzie doradzać Klientom 24/7Communication głównie w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs. Wcześniej związana z agencją Reputation Managers i Cook Communications, gdzie prowadziła kompleksową obsługę takich klientów jak: NWR, Rolls-Royce, Airbus Helicopters, Eurofighter, MBDA, AMEC, EDF i Dalkia, TergoPower, Consus, CBRTP i wspierała wielu innych, jak Erbud, Izba Domów Maklerskich, BAE Systems, Merck, Eko Park, Cyberknife czy Fundacja Humanites.

Anna jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764