logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Lewandowska ambasadorką marki Oral-B

  PR 20.09.2021, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Marka Oral-B wprowadza na rynek polski swój najbardziej rewolucyjny produkt, wykorzystujący przełomową technologię magnetyczną. Ambasadorką marki Oral-B została Anna Lewandowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-lewandowska-ambasadorka-marki-oral-b,393054,artykul.html

Oral-B iO to zupełnie nowe doświadczenie w szczotkowaniu zębów i wyjątkowa czystość. Najnowsza szczoteczka Oral-B wykorzystuje rewolucyjną technologię magnetyczną i mikrowibracje, dzięki którym mycie zębów jest delikatne, niezwykle skuteczne, a zarazem przyjemne. Oral-B iO to wynik aż 6 lat badań z udziałem najlepszych specjalistów Oral-B i 250 zgłoszonych patentów, to innowacyjna technologia, która mieści się w dłoni.

- Uśmiech to najlepszy sposób na porozumienie z drugim człowiekiem. Kiedy się uśmiechamy wysyłamy innym dobrą energię, a to sprzyja budowaniu fajnych relacji i dobrej współpracy. Poza tym uśmiech pomaga też zredukować napięcie w stresujących sytuacjach, czyli wpływa korzystnie na nasze zdrowie. Warto to podkreślać, a także to, że właśnie na zdrowie całego naszego organizmu – i oczywiście na biel i wygląd zębów – ma wpływ odpowiednia higiena jamy ustnej. Oral-B iO to zupełnie nowy wymiar dbania o zęby. Ta innowacyjna szczoteczka została stworzona przez ekpsertów Oral-B, do których mam pełne zaufanie – mówi Anna Lewandowska.

Przeprowadzone badania kliniczne potwierdziły przewagę technologii magnetycznej iO nad innymi dostępnymi na rynku szczoteczkami do zębów. iO usuwa do 6 razy więcej płytki bakteryjnej wzdłuż linii dziąseł w porównaniu ze zwykłą szczoteczką manualną.

Trenerka wzięła także udział w polskiej premierze szczoteczki Oral-B iO. Spotkanie będzie można obejrzeć na kanale YouTube marki Oral-B Polska już 26. września 2021 r. o godzinie 19:30. Zwieńczy je pokaz dronów nad warszawską Wisłą.

Źródło: Procter & Gamble

www.pg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764