logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Majchrzak rozpoczyna pracę w Httpool

  PR 16.03.2023, przeczytano 235 razy
ilustracja

Anna Majchrzak ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko Data & Programmatic Director in Google. Httpool jest globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-majchrzak-rozpoczyna-prace-w-httpool,399315,artykul.html

Anna Majchrzak pracować będzie w warszawskim biurze Httpool, jednak w strukturach korporacyjnych jej funkcja jest związana również z Aleph Group, tak więc raportować będzie do Mathieu Bruniera, który pełni funkcję Partner Director in Google w Aleph Group. W globalnych strukturach organizacji odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie strategii oraz wdrożenie produktów i usług w obszarze Data & Programmatic, zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi, oraz identyfikację obszarów rozwoju dla klientów. Będzie też odpowiadać za zbudowanie zespołu specjalistów i zarządzanie nim, jak również współpracę z zespołami interdyscyplinarnymi, w celu rozwijania i ulepszania produktów.

- Anna będzie pełniła swoje obowiązki z naszego warszawskiego biura, jednak zadania, jakie zostały przed nią postawione, są związane nie tylko z Httpool, ale z całą Aleph Group. Bardzo się cieszę, że Ania dołączyła do naszego zespołu, bo jej doświadczenie i kompetencje są ogromnie ważne w kontekście dalszego rozwoju portfolio naszych produktów i usług z zakresu programmatic, Ania ma też doświadczenie i predyspozycje managerskie, na których nam zależało - mówi Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska.

Anna Majchrzak ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingu i obszarze programmatic. Karierę rozpoczynała jako Product Marketing Manager w Sygma Banque SA, następnie na analogicznym stanowisku pracowała w T-Mobile Polska.

Od 2015 roku pracowała w Londynie pełniąc różne funkcje w obszarze programmatic po stronie agencji mediowych dla największych globalnych firm takich jak Unilever, LG, Hyundai, Lloyds Banking Group, Diesel, Nike oraz ASOS.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool, przez ostatnie 3 lata pracowała jako Programmatic Director EMEA w Assembly Global, gdzie zajmowała się budowaniem zespołów i ich zarządzaniem, budowaniem strategii digital i programmatic dla klientów, oraz brała udział w licznych globalnych przetargach dla klientów. Anna jest absolwentką Uczelni Łazarskiego w Warszawie (studia magisterskie, Ekonomia) oraz Oxford College of Marketing gdzie zdobyła dyplom CIM Diploma in Professional Marketing.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.
Tylko w Polsat Box Go można obejrzeć specjalny odcinek „Świata według Kiepskich”, w którym dzięki technologii deepfake pojawili się Arnold Boczek i Marian Paździoch. Odcinek poświęcony pamięci aktorów grających te postaci Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa trafił do pakietu Polsat Box Go Premium, gdzie użytkownicy mogą obejrzeć wszystkie 31...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764