logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Markowska i Marcin Tyszka w kampanii smartfonów Huawei

  PR 26.01.2022, przeczytano 782 razy

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-markowska-i-marcin-tyszka-w-kampanii-smartfonow-huawei,394551,artykul.html

- Huawei P50 Pro to smartfon, który wyznacza nowy standard fotografii mobilnej, potwierdza to fakt, że zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu DxOMark, niezależnym globalnym rankingu smartfonów fotograficznych. Nasz najnowszy flagowiec pozwala wykonywać absolutnie niezwykłe zdjęcia, a ich jakość odwzorowuje obraz zbliżony do tego, który rejestruje ludzkie oko. Z kolei składany P50 Pocket to przełomowa technologia i wyjątkowy design, innowacja zamknięta w przepięknej oprawie. Seria P50 udowadnia, że Huawei jest liderem fotografii mobilnej i cieszę się, że od dziś nasze najnowsze flagowce dostępne są w Polsce – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Anna Markowska, modelka znana szerszej widowni z programu Top Model i Marcin Tyszka, uznany fotograf modowy i juror w Top Model, będą wspierać komunikację serii Huawei P50 w swoich kanałach social media.

- To mój kolejny projekt z gigantem technologicznym, marką Huawei. Bardzo się z niego cieszę. Każdy z nas ma różne oczekiwania wobec telefonów. Moim podstawowym jest bardzo dobry aparat fotograficzny wbudowany w urządzenie, które w końcu zawsze mam w swojej kieszeni. Przeszedłem kilka szkoleń z trenerami Huawei i wiem, że smartfon pozwala mi robić zdjęcia w każdych warunkach i tak, że jestem zadowolony z efektu. A to nie jest reguła. Model P50 Pro miałem przy sobie przez kilka tygodni w Hiszpanii. I ta nasza gorąca przygoda zaowocowała kilkunastoma naprawdę fantastycznymi zdjęciami – mówi Marcin Tyszka.

Marcin Tyszka będzie też inspirował amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie. Przygotowana przez niego seria filmów poradnikowych – o tym, jak wykonać perfekcyjne zdjęcie smartfonem wykorzystując jego liczne funkcje fotograficzne – będzie dostępna na Instagramie Marcina Tyszki i na kanałach Huawei. Finałowym etapem tej fotograficznej edukacji będzie konkurs, a najlepsze ze zgłoszonych prac zostaną zaprezentowane podczas uroczystego wernisażu w Warszawie, obok profesjonalnych zdjęć Marcina Tyszki. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody – smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick, smartwatch Huawei Watch GT 3 i głośnik Huawei Sound Joy.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
Sony dbając o zrównoważony rozwój prezentuje nowości na targach ISE 2023
Na targach ISE 2023 Sony zaprezentuje szerokie portfolio produktów, a wśród nich m.in. najnowszy wyświetlacz Crystal LED o przekątnej 220 cali, a także nowo zapowiedziane, debiutujące na rynku kamery PTZ 4K - SRG-A40 i SRG-A12.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764