logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska

  PR 19.02.2019, przeczytano 618 razy

Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-mucha-awansuje-w-bialostockim-oddziale-isobar-polska,381312,artykul.html

Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za zarządzanie zespołami realizującymi działania dla  Coty oraz Geberit. Isobar Polska wspiera Coty w zakresie developmentu i utrzymania serwisów korporacyjnych należących do ponad 20 brandów zlokalizowanych na kilkunastu rynkach. Isobar odpowiada za zarządzanie contentem oraz wybrane projekty z obszaru designu. Zespół obsługujący Geberit realizuje działania z zakresu lokalizacji treści przeznaczonych na sześć europejskich rynków oraz zarządzanie contentem.

Anna Mucha pracuje w Isobar Polska od dwóch lat. Przez ostatni rok na stanowisku service delivery managera odpowiadała za zarządzanie zespołem pracującym dla Coty, nadzór nad budżetem i kontrolą jakości świadczonych usług. Ma długoletnie doświadczenie w działach obsługi klienta. Współpracowała m.in. poznańskim oddziałem Saatchi & Saatchi, Data Solutions czy TEQUILA Polska. W portfolio ma realizację projektów dla klientów takich jak Citi Handlowy, Funai,  Prima, Douwe Egberts, P&G czy Tic Tac.

W białostockim oddziale Isobar Polska pracuje ponad stu ekspertów z zakresu web service, social media, contentu oraz client service.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764