logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Ozga awansowała w agencji Social Lama

  PR 05.06.2024, przeczytano 336 razy
ilustracja

Wraz z początkiem czerwca br. w strukturach agencji Social Lama, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, na stanowisko Senior Social Media Manager awansowała Anna Ozga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-ozga-awansowala-w-agencji-social-lama,404496,artykul.html

Anna Ozga z Social Lamą związana jest od 2017 roku. W firmie obejmowała poprzednio stanowisko Social Media Managera. 

Na nowym stanowisku Senior Social Media Managera Anna Ozga zarządza zespołem, który realizuje kompleksowe kampanie komunikacyjne dla marek takich jak: Laurastar Polska, POLOmarket, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, Fundacja Saventic, Dynamic Development czy Pracuj.pl (platforma TikTok). W zakres jej obowiązków wchodzi: dbanie o rozwój agencji i udział w postępowaniach przetargowych, zarządzanie zespołem specjalistów, wspierając jego członków w osiąganiu celów i rozwijaniu kompetencji, przygotowanie i realizacja koncepcji kreatywnych, koordynacja sesji fotograficznych i wideo, bieżące doradztwo strategiczne oraz dbanie o bliskie relacje z klientami, w tym ciągłe doskonalenie standardu obsługi. Anna Ozga zarządza także budżetem i przychodami działu. Ponadto, prowadzi zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych. 

Anna Ozga posiada 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań social media, które zdobywała pracując dla marek z szeregu branż, m.in. modowej, gastronomicznej, edukacyjnej czy nieruchomości. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, na którym ukończyła kierunek filologia polska.

Źródło: Social Lama

Dodatkowe informacje:

Social Lama to agencja social media zajmująca się kompleksową obsługą komunikacji marki w mediach społecznościowych. Agencja posiada wieloletnie doświadczenie i wyspecjalizowany zespół. Social Lama oferuje działania także z zakresu audytu i doradztwa, przygotowuje i realizuje kompleksowe strategie komunikacji w social mediach, zajmuje się obsługą profili 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Agencja jest częścią grupy marketingowo-doradczej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów wsparcia biznesu, takich jak: PR, digital, influencer marketing, wideo, SEO i SEM.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764