logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają do Kamikaze

  PR 13.08.2018, przeczytano 1028 razy
Od lewej - Anna Plocek, Paulina Morawska, Katarzyna Balińska

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-plocek%2C-paulina-morawska-i-katarzyna-balinska-dolaczaja--do-kamikaze,37557,artykul.html

- Nowi klienci i coraz więcej pracy z obecnymi, sprawiły, że podjęliśmy decyzję o powiększeniu zespołu Client Service o kilka osób z doświadczeniem i wiedzą digitalową - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.

Anna Plocek i Paulina Morawska wzmocnią zespół accouncki działający w obszarze „beauty“. Obie będą pracowały dla marek z portfolio Coty (Anna Plocek – Sally Hansen i Miss Sporty, Paulina Morawska – Rimmel). Katarzyna Balińska pracować będzie natomiast dla marek piwnych..

Anna Plocek karierę w branży zaczynała w 2011 r. w firmie Kancelaria PR, następnie pracowała w agencji PRowokacja, jako Junior Account Executive obsługując markę Energizer.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji HealthThink Public Relations na stanowisku Account Manager, obsługując marki takie jak DoveMed (program firmy Unilever), Blue Medica (sieć placówek medycznych), czy platformę Egzaminy Lekarskie.

Wcześniej, w latach 2013-2015 pracowała w agencji interaktywnej The Program, jako specjalista ds. PR, współpracując z markami: Eko Targ, Łódź Street Food Festival, Piotrkowska 217, Toyota AMX Łódź, restauracja Spółdzielnia, restauracja Szyby Lustra. Anna Plocek jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie, Archeologia oraz licencjat  - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), ukończyła również studia podyplomowe na SGH (Public Relations).

Paulina Morawska przed przejściem do Kamikaze pracowała przez kilka lat w agencji Lightscape, początkowo jako PR Assistant, następnie Junior Account Executive, a ostatnio jako Account Executive. Współpracowała z markami takimi jak: GFT, Tax Care, Mobilny Wpłatomat, Idea Hub, BiznesUp! design made in Poland.  Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Komunikacja społeczna i dziennikarstwo).

Katarzyna Balińska przed przejściem do Kamikaze pracowała 3 lata  w agencji LiquidThread (Grupa Publicis), na stanowisku Junior Project Manager, obsługując marki takie jak: Frisco.pl, GetBack, Eurobank, Accenture, Storck, Deichmann, Mondelez (Milka). Katarzyna Balińska jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Zarządzanie, specjalizacja: Marketing).

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764