logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają do Kamikaze

  PR 13.08.2018, przeczytano 1033 razy
Od lewej - Anna Plocek, Paulina Morawska, Katarzyna Balińska

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-plocek%2C-paulina-morawska-i-katarzyna-balinska-dolaczaja--do-kamikaze,37557,artykul.html

- Nowi klienci i coraz więcej pracy z obecnymi, sprawiły, że podjęliśmy decyzję o powiększeniu zespołu Client Service o kilka osób z doświadczeniem i wiedzą digitalową - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.

Anna Plocek i Paulina Morawska wzmocnią zespół accouncki działający w obszarze „beauty“. Obie będą pracowały dla marek z portfolio Coty (Anna Plocek – Sally Hansen i Miss Sporty, Paulina Morawska – Rimmel). Katarzyna Balińska pracować będzie natomiast dla marek piwnych..

Anna Plocek karierę w branży zaczynała w 2011 r. w firmie Kancelaria PR, następnie pracowała w agencji PRowokacja, jako Junior Account Executive obsługując markę Energizer.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji HealthThink Public Relations na stanowisku Account Manager, obsługując marki takie jak DoveMed (program firmy Unilever), Blue Medica (sieć placówek medycznych), czy platformę Egzaminy Lekarskie.

Wcześniej, w latach 2013-2015 pracowała w agencji interaktywnej The Program, jako specjalista ds. PR, współpracując z markami: Eko Targ, Łódź Street Food Festival, Piotrkowska 217, Toyota AMX Łódź, restauracja Spółdzielnia, restauracja Szyby Lustra. Anna Plocek jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie, Archeologia oraz licencjat  - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), ukończyła również studia podyplomowe na SGH (Public Relations).

Paulina Morawska przed przejściem do Kamikaze pracowała przez kilka lat w agencji Lightscape, początkowo jako PR Assistant, następnie Junior Account Executive, a ostatnio jako Account Executive. Współpracowała z markami takimi jak: GFT, Tax Care, Mobilny Wpłatomat, Idea Hub, BiznesUp! design made in Poland.  Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Komunikacja społeczna i dziennikarstwo).

Katarzyna Balińska przed przejściem do Kamikaze pracowała 3 lata  w agencji LiquidThread (Grupa Publicis), na stanowisku Junior Project Manager, obsługując marki takie jak: Frisco.pl, GetBack, Eurobank, Accenture, Storck, Deichmann, Mondelez (Milka). Katarzyna Balińska jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Zarządzanie, specjalizacja: Marketing).

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764