logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają do Kamikaze

  PR 13.08.2018, przeczytano 1074 razy
Od lewej - Anna Plocek, Paulina Morawska, Katarzyna Balińska

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-plocek%2C-paulina-morawska-i-katarzyna-balinska-dolaczaja--do-kamikaze,37557,artykul.html

- Nowi klienci i coraz więcej pracy z obecnymi, sprawiły, że podjęliśmy decyzję o powiększeniu zespołu Client Service o kilka osób z doświadczeniem i wiedzą digitalową - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.

Anna Plocek i Paulina Morawska wzmocnią zespół accouncki działający w obszarze „beauty“. Obie będą pracowały dla marek z portfolio Coty (Anna Plocek – Sally Hansen i Miss Sporty, Paulina Morawska – Rimmel). Katarzyna Balińska pracować będzie natomiast dla marek piwnych..

Anna Plocek karierę w branży zaczynała w 2011 r. w firmie Kancelaria PR, następnie pracowała w agencji PRowokacja, jako Junior Account Executive obsługując markę Energizer.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji HealthThink Public Relations na stanowisku Account Manager, obsługując marki takie jak DoveMed (program firmy Unilever), Blue Medica (sieć placówek medycznych), czy platformę Egzaminy Lekarskie.

Wcześniej, w latach 2013-2015 pracowała w agencji interaktywnej The Program, jako specjalista ds. PR, współpracując z markami: Eko Targ, Łódź Street Food Festival, Piotrkowska 217, Toyota AMX Łódź, restauracja Spółdzielnia, restauracja Szyby Lustra. Anna Plocek jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie, Archeologia oraz licencjat  - Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), ukończyła również studia podyplomowe na SGH (Public Relations).

Paulina Morawska przed przejściem do Kamikaze pracowała przez kilka lat w agencji Lightscape, początkowo jako PR Assistant, następnie Junior Account Executive, a ostatnio jako Account Executive. Współpracowała z markami takimi jak: GFT, Tax Care, Mobilny Wpłatomat, Idea Hub, BiznesUp! design made in Poland.  Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Komunikacja społeczna i dziennikarstwo).

Katarzyna Balińska przed przejściem do Kamikaze pracowała 3 lata  w agencji LiquidThread (Grupa Publicis), na stanowisku Junior Project Manager, obsługując marki takie jak: Frisco.pl, GetBack, Eurobank, Accenture, Storck, Deichmann, Mondelez (Milka). Katarzyna Balińska jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (studia magisterskie – Zarządzanie, specjalizacja: Marketing).

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764