logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies jako szefowa Akademii Ikon

  PR 21.05.2019, przeczytano 285 razy

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-przybysz-dolacza-do-icon-strategies-jako-szefowa-akademii-ikon,382535,artykul.html

W ramach Akademii Ikon agencja oferuje szkolenia dla zarządów firm i menedżerów średniego szczebla poświęcone m.in. opracowywaniu strategii komunikacji, wystąpieniom publicznym, w tym przed kamerą, zasadom współpracy z mediami, również w sytuacjach kryzysowych, czy kształtowaniu wizerunku własnego.

- Z przyjemnością witamy Annę na pokładzie. To doświadczony menedżer public relations i szkoleniowiec. Takie połączenie kompetencji optymalnie wpisuje się w model działania Icon Strategies. W większości świadczymy usługi doradcze w zakresie public relations, których istotnym elementem są szkolenia podnoszące kompetencje komunikacyjne kierownictwa i członków zespołów naszych klientów – mówi Michał Sobiło, założyciel i dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Anna Przybysz doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie agencji, jak również w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako doradca public relations pracowała dla Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, firmy doradczej FUZERS, czy agencji interaktywnej Cyrek Digital.

Współpracowała z Proto.pl prowadząc warsztaty z SEO PR w ramach Akademii PRoto. Prowadzi zajęcia z zakresu public relations w Wyższej Szkole Biznesu w Chorzowie i w Opolu. Od października również w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na kierunku Marketing Internetowy.

Źródło: Icon Strategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764