logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Roczniak i Michał Pawłowski awansują w Salestube

  PR 12.08.2024, przeczytano 501 razy
ilustracja

Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansowali w strukturach zespołu Marketing Platforms spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Anna awansowała na stanowisko Customer Success & Go To Market Manager, a Michał na stanowisko Growth & Strategic Sales Manager. Oba awanse związane są ze strategicznym rozwojem Salestube na rynkach zagranicznych oraz obsługą na nich globalnych marek. Lider w łączeniu rozwiązań MarTech i e-commerce w Europie rozpoczął w tym roku międzynarodową działalność na rynkach US i APAC oraz dalszy rozwój w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-roczniak-i-michal-pawlowski-awansuja-w-salestube,405305,artykul.html

Anna Roczniak z Salestube związana jest od 2018 roku, a swoją pracę w strukturach należącej do Group One spółki rozpoczynała od stanowiska Google Marketing Platform Trainee, awansując na przestrzeni 4 lat na stanowiska Platform Sales Specialist, MarTech Consultant oraz w 2023 roku na AdTech Platforms Consultant. W nowej roli jako Customer Success & Go To Market Manager tworzy strategiczne rozwiązania dla marek i agencji mediowych, w szczególności w regionie CEE, koncentrując się na produktach Google Marketing Platform. Wraz z zespołem odpowiada za wdrażanie, integrowanie i rozwój innowacyjnych możliwości narzędzi AdTech oraz rozwiązań chmurowych zgodnie z celami klientów Salestube. Na stanowisku managerskim będzie odpowiedzialna również za rozszerzenie wertykalnej oferty Salestube, opiekę nad kluczowymi klientami spółki oraz pozyskiwanie nowych, a także za internacjonalizacją usług Salestube.

Ania w swoim bogatym doświadczeniu zawodowym ma wystąpienia na globalnych konferencjach poświęconym platformom i technologiom marketingowym, prowadzenie warsztatów i projektów we współpracy z Google w obszarach digital maturity, tech development, data analytics & media buying. 

Michał Pawłowski, który awansował na stanowisko Growth & Strategic Sales Manager, swoją pracę w marketingu internetowym rozpoczął ponad 6 lat temu. Z Salestube związany jest od początku 2022 roku. Jako senior specialist w zespole Marketing Platforms odpowiadał za pozyskiwanie oraz bieżącą obsługę klientów bezpośrednich oraz agencyjnych w zakresie technologii Google Marketing Platform i projektów digital consultingowych na rynku CEE. W nowej roli odpowiadać będzie m.in. za strategię sprzedażową połączonych ofert zespołu Marketing Platforms Salestube oraz za rozwój kanałów sprzedaży międzynarodowej. Ponadto będzie brać czynny udział w procesach przetargowych, negocjacjach oraz kontraktowaniu klientów i partnerów biznesowych w ramach spółki Salestube.

Michał jest absolwentem austriackiego Carinthia University of Applied Sciences na kierunku International Business Management i certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional. W swoim doświadczeniu ma zarządzanie międzynarodowymi projektami w obszarze digital marketingu – zarówno po stronie agencji jak i partnerów technologicznych. 

Awanse Anny Roczniak oraz Michała Pawłowskiego na stanowiska managerskie stanowią dla Salestube kolejny krok, który przełoży się na rozwój oferty produktowej na rynku globalnym, a także będą mieć bezpośredni wpływ na proces rozbudowy kompetencji w ramach całej spółki.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764