logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Roman-Pluta i Aneta Bielicka z oS3 członkiniami PTBRiO

  PR 09.06.2025, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Anna Roman-Pluta, Strategy Director oraz Aneta Bielicka, Strategic Planner w agencji oS3 dołączyły do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO), zrzeszającego ponad 300 ekspertów i ekspertek z obszaru badań rynku i marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-roman-pluta-i-aneta-bielicka-z-os3-czlonkiniami-ptbrio,409188,artykul.html

PTBRiO to najważniejszy ośrodek wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie badań marketingowych w Polsce. Towarzystwo skupia specjalistów pracujących zarówno w agencjach badawczych, jak i w firmach oraz instytucjach zlecających projekty badawcze. Działa na rzecz promocji roli badań w biznesie i życiu publicznym, wspiera standardy metodologiczne oraz etykę zawodową.

Anna Roman-Pluta ma ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, z czego 19 lat w obszarze strategii komunikacyjnej i marketingowej. Pracowała dla klientów z branż retail, bankowości, telekomunikacji, a także sektora OTC i FMCG. Związana z agencjami sieciowymi, pełni również rolę wykładowczyni, moderatorki oraz jurorki konkursów branżowych (Effie, KTR). Specjalizuje się w netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej. Prywatnie – seksuolog kliniczna i terapeutka poznawczo-behawioralna.

Aneta Bielicka to ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR i marketingu medialnego. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych oraz kampanii 360°. Pracowała w agencjach w Polsce i USA, realizując projekty dla marek z sektora FMCG, retail i farmaceutycznego. Współpracowała m.in. z Visa, Duracell, Maserati, Motorola, Chiesi, Mlekpol, Lidl oraz markami z portfolio Procter & Gamble.

– Dołączenie Ani i Anety do grona członków PTBRiO to nie tylko potwierdzenie ich silnej pozycji w branży, ale także wyraz uznania dla ich wiedzy, doświadczenia i wkładu w rozwój nowoczesnych standardów komunikacji oraz badań marketingowych. W Grupie ONE House stawiamy na rozwój ekspercki i partnerskie podejście do współpracy z klientami – cieszę się, że nasze ekspertki mają realny wpływ na kierunki rozwoju całej branży – mówi Marcin Piecewicz, CEO Grupy ONE House.

Źródło: oS3

os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764