logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Rusowicz i Stanisław Karpiel-Bułecka w klipie „Rodzina”

  PR 04.01.2021, przeczytano 2312 razy
ilustracjastrzałka

Anna Rusowicz i Stanisław Karpiel-Bułecka wystąpili w utworze pt. „Rodzina”. Piosenka promuje projekt pod nazwą Ekipa Pełna Życia. Teledysk o tym samym tytule ma właśnie swoją premierę w serwisie YouTube oraz na kanałach społecznościach Stowarzyszenia Muza Dei, które jest odpowiedzialne za realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-rusowicz-i-stanislaw-karpiel-bulecka-w-klipie-_rodzina_,389738,artykul.html

Utwór powstał we współpracy z wieloma wokalistami i muzykami. Poza Anną Rusowicz i Stanisławem Karpielem-Bułecką do jego realizacji zostali zaproszeni m.in. Dariusz Malejonek – założyciel i lider Maleo Reggae Rockers, Natalia Kawalec – finalistka programu The Voice Kids, Agnieszka Nowicka-Cudzich – wokalistka zespołu Deus Meus oraz Dominika Kowalik – wokalistka. W piosence występuje również chór dziecięcy „Fantazja” z Miejskiej Szkoły Podstawowej w Szczawnie Zdroju i Zespołu Szkół Muzycznych w Wałbrzychu.

Projekt Ekipa Pełna Życia, na potrzeby którego powstał utwór promuje rodzinę jako najważniejszą komórkę społeczną. Jego pomysłodawcy poprzez piosenkę odnoszą się do takich wartości jak bezwarunkowa miłość, wsparcie czy wzajemna życzliwość. Przypominają jednocześnie, że rodzina to siła i radość, a doświadczenie jej starszych członków i energia tych młodych wzajemnie się uzupełniają.

– Za pomocą naszej piosenki chcemy przypominać o wzorcach jakie niesie ze sobą wychowanie w wielopokoleniowej i wielodzietnej rodzinie, w której uczymy się szacunku, pokory i znajdujemy czas dla siebie nawzajem. Stanowi ona źródło bezcennych wartości, które warto pielęgnować. To właśnie w rodzinie dzielimy wspólnie nasze radości i sukcesy oraz doświadczamy najpiękniejszych chwil w naszym życiu – mówi Andrzej Dubiel, pomysłodawca projektu Ekipa Pełna Życia i prezes Stowarzyszenia MuzaDei.

Teledysk pt. „Rodzina” został zrealizowany przy współudziale Mirosława Kowalika odpowiedzialnego za produkcję muzyczną oraz Jacka Gładkowskiego, który nadzorował nagrania, zgrania i mastering.

Projekt sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Źródło: Stowarzyszenie Muza Dei

www.muzadei.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764