logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w „Herbapol-Lublin” S.A.

  PR 03.12.2020, przeczytano 183 razy

1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-sambor-nowa-dyrektor-marketingu-i-rozwoju-nowych-produktow-w-_herbapol-lublin_-s.a.,389427,artykul.html

Anna Sambor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych. W swojej dotychczasowej karierze pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii. Ostatnio związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

W „Herbapol-Lublin” S.A. Anna Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej Spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.

- Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza, znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy, koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764