logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w „Herbapol-Lublin” S.A.

  PR 03.12.2020, przeczytano 272 razy

1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-sambor-nowa-dyrektor-marketingu-i-rozwoju-nowych-produktow-w-_herbapol-lublin_-s.a.,389427,artykul.html

Anna Sambor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych. W swojej dotychczasowej karierze pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii. Ostatnio związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

W „Herbapol-Lublin” S.A. Anna Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej Spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.

- Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza, znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy, koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764