logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sienkiewicz obejmuje stanowisko Communications Director w Value Media

  PR 22.01.2019, przeczytano 389 razy

Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę zespołu Client Service. Do kadry menadżerskiej dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko Communications Director. Do jej zadań będzie należało planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie marki jak Suzuki, Dawtona, czy Fibaro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-sienkiewicz-obejmuje-stanowisko-communications-director-w-value-media,380896,artykul.html

Anna Sienkiewicz z branżą mediową związana jest od 2003 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Mediacom, z którym związana była przez ostatnie 15 lat. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Mars, Shell, Łomża czy Teva. W ostatnich latach jako Business Director odpowiadała za strategię komunikacji oraz jej implementację na wybranych rynkach CE (Central Europe) m.in. Grupy Danone, Pepco czy Opel.

Na stanowisku Communications Director w Value Media, Anna Sienkiewicz pokieruje nowo utworzonym zespołem, odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii off/online m.in dla marek Suzuki, Dawtona i Fibaro.  

- Planując strategię komunikacji dla naszych klientów dokładnie analizujemy jego środowisko i cele biznesowe, dostosowując odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji. Jednak za każdą efektywną kampanią stoją ludzie, ich wiedza i doświadczenie, które ostatecznie wpływają na skuteczność rekomendowanych działań. Dlatego bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołączyła Ania Sienkiewicz - osoba o tak bogatym i doświadczeniu i świeżym podejściu do komunikacji marek. - mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764