logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations

  PR 09.08.2022, przeczytano 336 razy
ilustracja

8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-simon-w-zarzadzie-zwiazku-firm-public-relations,396851,artykul.html

Anna Simon specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Odpowiadała za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów. W Komunikacji Plus odpowiada za rozwój trzech linii merytorycznych agencji: PR korporacyjnego, produktowego i social mediów. Jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Collegium Civitas, Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk. Ukończyła studia doktorskie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Cergy-Pontoise w Paryżu. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.

Anna Simon zastąpiła Małgorzatę Bogusz, Head of Public Affairs i Partnera w agencji Vision Group, która pełniła funkcję Skarbnika i Wiceprezesa w zarządzie Związku w latach 2021-2022. Małgorzata Bogusz złożyła rezygnację z członkostwa w zarządzie ZFPR ze względu na zaangażowanie kierowanych przez nią organizacji pozarządowych w działalność związaną z niesieniem pomocy humanitarnej na rzecz Ukrainy.

Pozostały skład zarządu ZFPR na lata 2022-2024 nie ulega zmianom. Funkcję prezesa pełni Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), a wiceprezeskami są Agnieszka Bacińska (Walk PR) i Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764