Anna będzie raportowała bezpośrednio do Ewy Góralskiej, Managing Director w MediaHub. Prowadzony przez nią dział pozostanie również w bliskiej współpracy z działem Strategii i Consumer Insight oraz Client Service. Jako Head of Analytics, będzie odpowiedzialna za dalsze rozszerzanie oferty analitycznej i ekonometrycznej MediaHub, a także za nadzorowanie bieżących projektów i rozwój nowych. Ponadto do jej obowiązków będzie należało kontrolowanie procesów pozyskiwania, transformacji i magazynowania danych oraz wykorzystania istniejących już narzędzi i technologii.
- Procesy pomiaru i doboru odpowiednich narzędzi są dzisiaj nieodzowym elementem rozwoju agencji mediowych w Polsce i na świecie – mówi Ewa Góralska, Managing Director w MediaHub i dodaje: - W MediaHub realizujemy nie tylko projekty lokalne, ale rowież międzynarodowe kampanie dla globalnych marek, dlatego Ania będzie współpracowała z globalnymi strukturami przy budowaniu szeroko rozumianej analityki również dla Klientów sieci. Procesy analizy danych i technologii to nasza przyszłość i właściwy kierunek, w którym zmierza MediaHub.
Anna Siwińska doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej WAVEMAKER, a jej ostatnie stanowisko w tej firmie to Analytics Manager. Anna ukończyła SGH (Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne).
Źródło: OCTOPUS MEDIA SP. Z O. O.