logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Skóra na czele działu Creative&Strategy Beeffective

  PR 13.12.2023, przeczytano 485 razy
ilustracja

Beeffective dąży do efektu synergii w digital marketingu i oprócz core’owych usług z zakresu performance i social media rozwija usługi kreatywne. Działy: kreatywny i strategiczny - dotychczas odrębne jednostki agencji - łączą siły pod przewodnictwem Strategy Director, Anny Skóry. Do działu przechodzi Magdalena Firfa, Creative Leader, która wcześniej przez 5 lat zasilała Team Social firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-skora-na-czele-dzialu-creativeandstrategy-beeffective,402455,artykul.html

Naszym celem jest zapewnienie klientom konkurencyjnej przewagi na rynku, poprzez kreatywne i strategiczne podejście do projektowania graficznego - mówi Anna Skóra - Transfer Magdaleny Firfy to krok do przekształcenia usług kreatywnych jako strategicznych w portfolio Beeffective.

Dzięki jeszcze większej synergii działań kreatywnych i strategicznych głów (w połączeniu oczywiście z ogromnymi możliwości, jakie dają nam aktualnie narzędzia AI) wiem, że powstające już koncepcje kreatywne będą na najwyższym, jak nie na światowym poziomie - dodaje Magdalena Firfa - To kwestia czasu, aż będzie o naszych ideach głośno!

Źródło: Beeffective

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764