logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sobota zarządza 360 Content Team

  PR 29.03.2019, przeczytano 762 razy

„M jak Mama” i Mjakmama.pl wspierają mamy z inicjatywą Miesięcznik „M jak Mama” i serwis Mjakmama.pl zachęcają kobiety w ciąży i młode matki do realizacji ambicji zawodowych i podejmowania własnej działalności biznesowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-sobota-zarzadza-360-content-team,381866,artykul.html

Łęczek, Sulikowski, Złotorowicz wicenaczelnymi Grupy Super Express 1 marca zmienia się struktura kierownictwa redakcji Grupy Super Express. Do grona zastępców Grzegorza Zasępy dołączają: Bartłomiej Łęczek, Jarosław Sulikowski oraz Jan Złotorowicz. 27/02/2019

„Nie pytaj o Polskę” po masteringu wykonanym przez ZPR Media SA Do sieci trafił oryginalny teledysk „Nie pytaj o Polskę” Obywatela G.C. w reżyserii Małgorzaty Potockiej po masteringu dźwięku z analogowej taśmy matki. 11/02/2019

360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktur biura reklamy zarządzanych przez Annę Sobotę.

- Zamierzamy rozszerzyć zakres działalności 360 Content Team o nowe obszary tematyczne i zaoferować Klientom jeszcze więcej rozwiązań kontent marketingowych. Dotychczas 360 Content Team specjalizował się na oferowaniu usług w obszarze budowlano-wnętrzarskim oraz zdrowotnym. Obecnie będziemy poszerzać tą tematykę, wykorzystując ogromny potencjał nowego zespołu – mówi Anna Sobota, dyrektor Biura Reklamy Grupy Super Express.

Do grona Klientów 360 Content Team należą m.in.: Ascensia Diabetes Care, Castorama Polska, Cersanit, DOZ SA, Enter Air, Grupa Tauron, Media Markt, Propharma, Wienerberger. Pod koniec 2018 roku Agencja wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.

Zakres usług 360 Content Team obejmuje przygotowywanie i wydawanie magazynów oraz katalogów, produkcję sesji fotograficznych, realizację strategii komunikacji marki w social mediach, kompleksową usługę tworzenia i administracji witryn internetowych.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
Ruszają podcasty premium Ringier Axel Springer Polska
Ringier Axel Springer Polska rusza z emisją podcastów premium. W ofercie programowej audio w listopadzie zadebiutuje m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764