logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sobota zarządza 360 Content Team

  PR 29.03.2019, przeczytano 2022 razy

„M jak Mama” i Mjakmama.pl wspierają mamy z inicjatywą Miesięcznik „M jak Mama” i serwis Mjakmama.pl zachęcają kobiety w ciąży i młode matki do realizacji ambicji zawodowych i podejmowania własnej działalności biznesowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-sobota-zarzadza-360-content-team,381866,artykul.html

Łęczek, Sulikowski, Złotorowicz wicenaczelnymi Grupy Super Express 1 marca zmienia się struktura kierownictwa redakcji Grupy Super Express. Do grona zastępców Grzegorza Zasępy dołączają: Bartłomiej Łęczek, Jarosław Sulikowski oraz Jan Złotorowicz. 27/02/2019

„Nie pytaj o Polskę” po masteringu wykonanym przez ZPR Media SA Do sieci trafił oryginalny teledysk „Nie pytaj o Polskę” Obywatela G.C. w reżyserii Małgorzaty Potockiej po masteringu dźwięku z analogowej taśmy matki. 11/02/2019

360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktur biura reklamy zarządzanych przez Annę Sobotę.

- Zamierzamy rozszerzyć zakres działalności 360 Content Team o nowe obszary tematyczne i zaoferować Klientom jeszcze więcej rozwiązań kontent marketingowych. Dotychczas 360 Content Team specjalizował się na oferowaniu usług w obszarze budowlano-wnętrzarskim oraz zdrowotnym. Obecnie będziemy poszerzać tą tematykę, wykorzystując ogromny potencjał nowego zespołu – mówi Anna Sobota, dyrektor Biura Reklamy Grupy Super Express.

Do grona Klientów 360 Content Team należą m.in.: Ascensia Diabetes Care, Castorama Polska, Cersanit, DOZ SA, Enter Air, Grupa Tauron, Media Markt, Propharma, Wienerberger. Pod koniec 2018 roku Agencja wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.

Zakres usług 360 Content Team obejmuje przygotowywanie i wydawanie magazynów oraz katalogów, produkcję sesji fotograficznych, realizację strategii komunikacji marki w social mediach, kompleksową usługę tworzenia i administracji witryn internetowych.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
Nowy format wideo Super Expressu – „Rozjazd”
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który poprowadzą znani publicyści – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera w każdy wtorek o godz. 21 na kanale „Super Ring” na You Tubie.
Auto.dziennik.pl z największą liczbą użytkowników wśród serwisów motoryzacyjnych
Ponad 4,6 mln unikalnych użytkowników i blisko 13,2 mln odsłon1 to grudniowy wynik serwisu motoryzacyjnego portalu dziennik.pl. Dział wydawany przez Grupę DGP zanotował największą liczbę unikalnych użytkowników w swojej kategorii, wyprzedzając motoryzacyjną sekcję Interii i auto-swiat.pl Grupy RASP.
Goniec kobieta – nowy program na kanale Gońca
“Goniec kobieta” to nowy program, który otwiera przestrzeń na rozmowy o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Powstał z potrzeby przełamania stereotypów i pokazania różnorodności kobiecych perspektyw, które często pozostają niewidoczne w mediach. 
Drugi sezon talk-show „Mówię Wam”w TVN7
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” powraca na antenę TVN7 już 8 lutego! Premierowe odcinki emitowane będą na żywo w każdą sobotę o godzinie 11:25. Do programu zapraszane są najbardziej gorące nazwiska showbiznesu: gwiazdy, o których jest głośno i, które wzbudzają największe kontrowersje. Wraz z gośćmi, prowadzący omawia najnowsze trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764