„M jak Mama” i Mjakmama.pl wspierają mamy z inicjatywą Miesięcznik „M jak Mama” i serwis Mjakmama.pl zachęcają kobiety w ciąży i młode matki do realizacji ambicji zawodowych i podejmowania własnej działalności biznesowej.
Łęczek, Sulikowski, Złotorowicz wicenaczelnymi Grupy Super Express 1 marca zmienia się struktura kierownictwa redakcji Grupy Super Express. Do grona zastępców Grzegorza Zasępy dołączają: Bartłomiej Łęczek, Jarosław Sulikowski oraz Jan Złotorowicz. 27/02/2019
„Nie pytaj o Polskę” po masteringu wykonanym przez ZPR Media SA Do sieci trafił oryginalny teledysk „Nie pytaj o Polskę” Obywatela G.C. w reżyserii Małgorzaty Potockiej po masteringu dźwięku z analogowej taśmy matki. 11/02/2019
360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktur biura reklamy zarządzanych przez Annę Sobotę.
- Zamierzamy rozszerzyć zakres działalności 360 Content Team o nowe obszary tematyczne i zaoferować Klientom jeszcze więcej rozwiązań kontent marketingowych. Dotychczas 360 Content Team specjalizował się na oferowaniu usług w obszarze budowlano-wnętrzarskim oraz zdrowotnym. Obecnie będziemy poszerzać tą tematykę, wykorzystując ogromny potencjał nowego zespołu – mówi Anna Sobota, dyrektor Biura Reklamy Grupy Super Express.
Do grona Klientów 360 Content Team należą m.in.: Ascensia Diabetes Care, Castorama Polska, Cersanit, DOZ SA, Enter Air, Grupa Tauron, Media Markt, Propharma, Wienerberger. Pod koniec 2018 roku Agencja wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.
Zakres usług 360 Content Team obejmuje przygotowywanie i wydawanie magazynów oraz katalogów, produkcję sesji fotograficznych, realizację strategii komunikacji marki w social mediach, kompleksową usługę tworzenia i administracji witryn internetowych.
Źródło: Grupa ZPR Media