logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Socha została Social Media Managerem w Morele

  PR 15.04.2021, przeczytano 769 razy
ilustracja

Sklep Morele powiększył swój zespół odpowiedzialny za działania w mediach społecznościowych. W kwietniu dołączyła do niego Anna Socha, która objęła nowe stanowisko Social Media Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-socha-zostala-social-media-managerem-w-morele,391056,artykul.html

Anna Socha swoje doświadczenie zdobyła pracując w agencjach Click Community i Harbingers. W ostatnim miejscu pracy zbudowała i jako Social Media Manager prowadziła zespół odpowiedzialny za realizację działań w mediach społecznościowych klientów agencji.

Socha jest również wykładowcą w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z najnowszymi trendami w social mediach.

Na stanowisku Social Media Managera w sklepie Morele będzie wspierać i prowadzić zespół odpowiedzialny za działania w mediach społecznościowych, jak i aktywnie uczestniczyć we wszystkich akcjach, które będą przez niego realizowane.

Źródło: Morele

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Gratulacje i powodzenia! :)

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764