logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Socha została Social Media Managerem w Morele

  PR 15.04.2021, przeczytano 319 razy
ilustracja

Sklep Morele powiększył swój zespół odpowiedzialny za działania w mediach społecznościowych. W kwietniu dołączyła do niego Anna Socha, która objęła nowe stanowisko Social Media Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-socha-zostala-social-media-managerem-w-morele,391056,artykul.html

Anna Socha swoje doświadczenie zdobyła pracując w agencjach Click Community i Harbingers. W ostatnim miejscu pracy zbudowała i jako Social Media Manager prowadziła zespół odpowiedzialny za realizację działań w mediach społecznościowych klientów agencji.

Socha jest również wykładowcą w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z najnowszymi trendami w social mediach.

Na stanowisku Social Media Managera w sklepie Morele będzie wspierać i prowadzić zespół odpowiedzialny za działania w mediach społecznościowych, jak i aktywnie uczestniczyć we wszystkich akcjach, które będą przez niego realizowane.

Źródło: Morele

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Gratulacje i powodzenia! :)

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764