logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Zakrzewska obejmuje stanowisko Head of Healthcare w agencji Fleishmanhillard

  PR 01.03.2022, przeczytano 649 razy
ilustracja

Z dniem 1 marca 2022 roku Anna Zakrzewska objęła funkcję szefowej zespołu healthcare w polskim biurze FleishmanHillard. Dotychczasowa dyrektorka działu – Małgorzata Dziak-Masny od kwietnia podejmie nowe wyzwania zawodowe w branży ochrony zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-zakrzewska-obejmuje-stanowisko-head-of-healthcare-w-agencji-fleishmanhillard,394955,artykul.html

Anna Zakrzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, z czego blisko 10 lat pracowała we FleishmanHillard – ostatnio na stanowisku Acccount Director w zespole healthcare. Koordynuje i nadzoruje projekty z obszaru public affairs oraz kampanii edukacyjnych. Oprócz FleishmanHillard pracowała m.in. w agencjach Edelman, Onboard czy Raczkiewicz Chenczke Consultants.

- Od dziś Anna staje na czele zgranego, świetnie funkcjonującego zespołu 11 specjalistów, którzy mają na swoim koncie wiele sukcesów na rzecz klientów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Jestem pewien, że Ania będąc prawą ręką dotychczasowej szefowej idealnie wpiszę się w nową rolę – mówi Wojciech Waglowski, dyrektor zarządzający agencji. - Jednocześnie chciałbym bardzo podziękować Małgorzacie Dziak-Masny za umacnianie kompetencji agencji w zakresie ochrony zdrowia oraz przygotowanie i przeprowadzenie sukcesji w zarządzaniu działem. Trzymam mocno kciuki za nowe wyzwania zawodowe Gośki.

- Objęcie stanowiska szefowej tak wyjątkowego, zaangażowanego zespołu, to dla mnie ogromne wyróżnienie i dowód zaufania ze strony Wojtka. Cieszę się na nowe wyzwania i jednocześnie bardzo dziękuję Gosi za kilka lat fantastycznej współpracy – podsumowuje Anna Zakrzewska.

Dział healthcare FleishmanHillard pracuje obecnie dla 10 podmiotów z branży ochrony zdrowia i realizuje blisko 20 projektów m.in. w takich obszarach terapeutycznych jak onkologia, pulmonologia, kardiologia, nefrologia czy w zakresie szczepień.

W ramach agencji, poza działem healthcare funkcjonują także dział komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz dział komunikacji konsumenckiej i nowych technologii. W całej agencji pracuje obecnie 45 osób.

Źródło: FleishmanHillard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764