Anna Ziemkiewicz została nowym Dyrektorem Biura Reklamy w wydawnictwie Direct Publishing Group. Zajmie się reorganizacją działu sprzedaży, a także rozbudową portfolio produktów.
Ziemkiewicz ostatnio kierowała działem reklamy w wydawnictwie Wolters Kluwer Polska. Wcześniej pracowała m.in. w „Rzeczpospolitej”, w Grupie ITI (zajmowała się crossowaniem produktów i tworzeniem projektów specjalnych), a także w „Pulsie Biznesu’, gdzie prowadziła dział klientów bezpośrednich. Z kolei w biurze Reklamy AWR „Wprost” odpowiadała za kontakt z domami mediowymi i wydawanie dodatków tematycznych.
Direct Publishing Group SA, lider content marketingu w Polsce, od ponad dziesięciu lat tworzy na zamówienie publikacje dopasowane do wymogów poszczególnych mediów. Oferta wydawnictwa to magazyny drukowane oraz mobilne – na tablety, smartfony, strony www. Klientami spółki są czołowe przedsiębiorstwa w Polsce.
Źródło: Direct Publishing Group