logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis: nowa oferta nowe możliwości

  PR 22.01.2021, przeczytano 438 razy

Antalis – jako partner w komunikacji wizualnej i kreowaniu dekoracji wnętrz – od lat śledzi trendy i bada potrzeby swoich klientów, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. A zgodnie ze swoją misją inspiruje ich w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, dostarczając szeroką gamę produktów i fachową wiedzę oraz wsparcie logistyczne na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis%3A-nowa-oferta-nowe-mozliwosci,389927,artykul.html

Nowy zintegrowany łańcuch dostaw

Odpowiedzią na te oczekiwania jest nowy zintegrowany łańcuch dostaw, dzięki któremu klienci zyskają jeszcze większą dostępność produktów do dekoracji wnętrz i materiałów potrzebnych do komunikacji wizualnej.

Rok 2021 rozpoczynamy od przyłączenia oddziałów Antalis w Polsce, Czechach i na Słowacji do scalonych zasobów Europy Zachodniej – zapasów i łańcucha dostaw. Dokonujemy tej zmiany w jednym celu: by klienci mieli szerszy i szybszy dostęp do asortymentu z kategorii Visual Communication. Dzięki zmianie do naszej oferty dodaliśmy kilkadziesiąt nowych produktów, których czas dostawy skróci się z minimum 2 tygodni do 3 dni roboczych. Oznacza to dużą korzyść dla Klientów, którzy oprócz standardowej oferty dostępnej już na następny dzień, otrzymają możliwość zamówienia pozostałych produktów z praktycznie tym samym lub podobnym czasem dostawy.  

– Bardzo się cieszę z realizacji tego projektu – przyznaje Christophe Hunaut, Dyrektor Zarządzający Antalis na Europę Środkową, Południową i Wschodnią. – Integracja magazynowo -logistyczna to szeroko zakrojony projekt. Tym samym podnieśliśmy standardy obsługi naszych klientów na jeszcze wyższy poziom.

Szerszy asortyment w pięciu kategoriach produktów LFP

Z początkiem roku Antalis rozszerza także swoje portfolio produktów o następujące kategorie:

  • folie białe,
  • folie na szyby (do dekoracji szyb, do drukowania grafik itp.),
  • laminaty,
  • tapety,
  • folia montażowa.

Nowe produkty charakteryzują się wysoką jakością i świetnie sprawdzą się  w kreacji graficznej, wizerunkowej i dekoracji wnętrz. Docenią je klienci, którzy chcą odważnie realizować swoje wizje i kreować unikalne projekty.

– Zawsze uważnie słuchamy naszych klientów. To odpowiedź na sygnalizowane potrzeby z ich strony – podkreśla Joanna Smolińska, Dyrektor Regionalna Sektora Visual Communication.
– Wierzymy, że rozbudowa oferty materiałów da projektantom i wykonawcom nowe narzędzia, podsuwając tym samym inspiracje do kreatywnych rozwiązań.

Produkty z wymienionych kategorii można zamówić zarówno przez telefon jak i przez zmodernizowany e-sklep Antalis. Jest on kompleksową platformą do zakupu materiałów komunikacji wizualnej, opakowaniowych i papieru, przy uwzględnieniu zindywidualizowanej oferty cenowej. Klient ma także możliwość monitorowania realizacji swojego zamówienia i dostawy – to nowa funkcjonalność rozbudowanego kanału e-commerce firmy.

Antalis – partner w kreowaniu przestrzeni

Szeroka oferta materiałów z kategorii Visual Communication skierowana jest do architektów i projektantów wnętrz, drukarni i agencji reklamowych, studiów graficznych. Oferta zainteresuje także wszystkich klientów, którzy wykorzystują materiały z portfolio Antalis do produkcji i mocowania reklam – w tym tablic reklamowych, plakatów, naklejek na szyby, jak również do dekoracji fasad i budynków z cegły oraz powierzchni betonowych, do stoisk wystawowych, witryn i ścian sklepowych, do dekoracji na wystawach itp.

Poszerzony asortyment Visual Communication to blisko 5000 produktów, zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych i zgodnych z najnowszymi trendami, a także spełniających wymogi środowiskowe. Dzięki nim każdy klient może spełnić swoje potrzeby z zakresu komunikacji wizualnej, realizując najodważniejsze pomysły.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764