Antalis – jako partner w komunikacji wizualnej i kreowaniu dekoracji wnętrz – od lat śledzi trendy i bada potrzeby swoich klientów, by wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. A zgodnie ze swoją misją inspiruje ich w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, dostarczając szeroką gamę produktów i fachową wiedzę oraz wsparcie logistyczne na najwyższym poziomie.
Nowy zintegrowany łańcuch dostaw
Odpowiedzią na te oczekiwania jest nowy zintegrowany łańcuch dostaw, dzięki któremu klienci zyskają jeszcze większą dostępność produktów do dekoracji wnętrz i materiałów potrzebnych do komunikacji wizualnej.
Rok 2021 rozpoczynamy od przyłączenia oddziałów Antalis w Polsce, Czechach i na Słowacji do scalonych zasobów Europy Zachodniej – zapasów i łańcucha dostaw. Dokonujemy tej zmiany w jednym celu: by klienci mieli szerszy i szybszy dostęp do asortymentu z kategorii Visual Communication. Dzięki zmianie do naszej oferty dodaliśmy kilkadziesiąt nowych produktów, których czas dostawy skróci się z minimum 2 tygodni do 3 dni roboczych. Oznacza to dużą korzyść dla Klientów, którzy oprócz standardowej oferty dostępnej już na następny dzień, otrzymają możliwość zamówienia pozostałych produktów z praktycznie tym samym lub podobnym czasem dostawy.
– Bardzo się cieszę z realizacji tego projektu – przyznaje Christophe Hunaut, Dyrektor Zarządzający Antalis na Europę Środkową, Południową i Wschodnią. – Integracja magazynowo -logistyczna to szeroko zakrojony projekt. Tym samym podnieśliśmy standardy obsługi naszych klientów na jeszcze wyższy poziom.
Szerszy asortyment w pięciu kategoriach produktów LFP
Z początkiem roku Antalis rozszerza także swoje portfolio produktów o następujące kategorie:
- folie białe,
- folie na szyby (do dekoracji szyb, do drukowania grafik itp.),
- laminaty,
- tapety,
- folia montażowa.
Nowe produkty charakteryzują się wysoką jakością i świetnie sprawdzą się w kreacji graficznej, wizerunkowej i dekoracji wnętrz. Docenią je klienci, którzy chcą odważnie realizować swoje wizje i kreować unikalne projekty.
– Zawsze uważnie słuchamy naszych klientów. To odpowiedź na sygnalizowane potrzeby z ich strony – podkreśla Joanna Smolińska, Dyrektor Regionalna Sektora Visual Communication.
– Wierzymy, że rozbudowa oferty materiałów da projektantom i wykonawcom nowe narzędzia, podsuwając tym samym inspiracje do kreatywnych rozwiązań.
Produkty z wymienionych kategorii można zamówić zarówno przez telefon jak i przez zmodernizowany e-sklep Antalis. Jest on kompleksową platformą do zakupu materiałów komunikacji wizualnej, opakowaniowych i papieru, przy uwzględnieniu zindywidualizowanej oferty cenowej. Klient ma także możliwość monitorowania realizacji swojego zamówienia i dostawy – to nowa funkcjonalność rozbudowanego kanału e-commerce firmy.
Antalis – partner w kreowaniu przestrzeni
Szeroka oferta materiałów z kategorii Visual Communication skierowana jest do architektów i projektantów wnętrz, drukarni i agencji reklamowych, studiów graficznych. Oferta zainteresuje także wszystkich klientów, którzy wykorzystują materiały z portfolio Antalis do produkcji i mocowania reklam – w tym tablic reklamowych, plakatów, naklejek na szyby, jak również do dekoracji fasad i budynków z cegły oraz powierzchni betonowych, do stoisk wystawowych, witryn i ścian sklepowych, do dekoracji na wystawach itp.
Poszerzony asortyment Visual Communication to blisko 5000 produktów, zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych i zgodnych z najnowszymi trendami, a także spełniających wymogi środowiskowe. Dzięki nim każdy klient może spełnić swoje potrzeby z zakresu komunikacji wizualnej, realizując najodważniejsze pomysły.
Źródło: Antalis Poland