logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis na Dscoop 2017

  PR 21.07.2017, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 7-9 czerwca firma Antalis uczestniczyła jako platynowy sponsor w wydarzeniu społeczności użytkowników maszyn HP - DSCOOP 2017 w Lyonie. Była to wyśmienita okazja do poznania najnowszych trendów w branży cyfrowej i wymiany doświadczeń. Podczas tegorocznej edycji firma Antalis zaprezentowała swoją szeroką ofertę podłoży do druku cyfrowego, która wraz z zespołem ekspertów, szeregiem specjalistycznych usług i konferencjami organizowanymi przez Antalis składają się na strategię D2B (Digital to Business).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-na-dscoop-2017,33198,artykul.html

Wśród nowości przedstawionych przez Antalis na DSCOOP znalazły się takie produkty jak: Coala Magnetics  - łatwe do aplikacji i szybkiej zmiany wielkoformatowe tablice magnetyczne oraz Coala Walldesign - tapety ścienne do tworzenia spersonalizowanych wnętrz. Firma Antalis zaprezentowała również media nowej generacji, m.in. papier PowerCoat, który pozwala na integrację funkcjonalności elektronicznych z wydrukiem grafiki, znajdując zastosowanie w reklamie, promocji i branży opakowaniowej.

DCOOP to obowiązkowe wydarzenie dla członków społeczności HP Indigo, oferujące wyjątkową możliwość kontaktu z osobami z całego łańcucha produkcyjnego: od osób zaangażowanych w proces preprodukcji i zarządzanie danymi po specjalistów w obróbce technicznej. Wydarzenie daje niecodzienną szansę na wgląd w to, co się dzieje na rynku, unaoczniając nowe perspektywy rozwoju i potencjalne wyzwania - podkreśla Xavier Jouvet, dyrektor ds. Marketingu i Zakupów Antalis International - Branża cyfrowa jest kluczowym kierunkiem rozwoju dla Antalis - nieustanie w nią inwestujemy za pośrednictwem nowych podłoży i usług dla naszych klientów. Uczestnictwo w DCOOP 2017 i możliwość pokazania różnorodności naszej oferty to dla nas wielki zaszczyt.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764