logo
WIADOMOŚCI

Antalis na targach 4 Design Days: Relacja

  PR 12.03.2018, przeczytano 441 razy
ilustracja

W dniach 15-18 lutego 2018 r. firma Antalis uczestniczyła w targach 4 Design Days w Katowicach. Przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-na-targach-4-design-days%3A-relacja,35762,artykul.html

Na stoisku zaprezentowaliśmy innowacyjne produkty przeznaczone do dekoracji wnętrz, m.in.:

  • tapety do personalizacji oraz folie i tekstylia Coala
  • laminaty i folie do dekoracji szkła 3M
  • akryl wylewany Perspex
  • materiał K-LIFE i KRION.


ilustracjastrzałka

Nasi goście mogli u nas obejrzeć materiały i poznać ich możliwości, ale także napić się kawy, naładować telefon i zostawić autograf na ściance wyklejonej Coala Chalkboard.

ilustracjastrzałka

Z przyjemnością możemy poinformować, że stoisko Antalis zostało docenione przez architektów i nominowane do finału 55. edycji plebiscytu StandOUT.
 

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone