logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis na targach 4 Design Days: Relacja

  PR 12.03.2018, przeczytano 1433 razy
ilustracja

W dniach 15-18 lutego 2018 r. firma Antalis uczestniczyła w targach 4 Design Days w Katowicach. Przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-na-targach-4-design-days%3A-relacja,35762,artykul.html

Na stoisku zaprezentowaliśmy innowacyjne produkty przeznaczone do dekoracji wnętrz, m.in.:

  • tapety do personalizacji oraz folie i tekstylia Coala
  • laminaty i folie do dekoracji szkła 3M
  • akryl wylewany Perspex
  • materiał K-LIFE i KRION.


ilustracjastrzałka

Nasi goście mogli u nas obejrzeć materiały i poznać ich możliwości, ale także napić się kawy, naładować telefon i zostawić autograf na ściance wyklejonej Coala Chalkboard.

ilustracjastrzałka

Z przyjemnością możemy poinformować, że stoisko Antalis zostało docenione przez architektów i nominowane do finału 55. edycji plebiscytu StandOUT.
 

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764