logo
WIADOMOŚCI

Antalis na targach 4 Design Days: Relacja

redakcja  PR 12.03.2018, przeczytano 266 razy
ilustracja

W dniach 15-18 lutego 2018 r. firma Antalis uczestniczyła w targach 4 Design Days w Katowicach. Przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-na-targach-4-design-days:-relacja,35762,artykul.html

Na stoisku zaprezentowaliśmy innowacyjne produkty przeznaczone do dekoracji wnętrz, m.in.:

  • tapety do personalizacji oraz folie i tekstylia Coala
  • laminaty i folie do dekoracji szkła 3M
  • akryl wylewany Perspex
  • materiał K-LIFE i KRION.


ilustracjastrzałka

Nasi goście mogli u nas obejrzeć materiały i poznać ich możliwości, ale także napić się kawy, naładować telefon i zostawić autograf na ściance wyklejonej Coala Chalkboard.

ilustracjastrzałka

Z przyjemnością możemy poinformować, że stoisko Antalis zostało docenione przez architektów i nominowane do finału 55. edycji plebiscytu StandOUT.
 

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 92 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone