logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis przejmuje Integart

  PR 24.04.2023, przeczytano 1132 razy
ilustracja
Siedziba Integart w Błoniu fot. Google

Antalis podpisał wiążącą ofertę przejęcia Grupy Integart, co pozwoli firmie rozszerzyć swoją obecność na szybko rozwijającym się rynku komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-przejmuje-integart,399735,artykul.html

Realizacja kontraktu uzależniona jest od spełnienia kilku zwyczajowych warunków, w tym m.in. od uzyskania zgody polskiego organu ochrony konkurencji (UOKiK)

Ze skonsolidowanymi obrotami na poziomie 42 milionów euro i ponad 200 pracownikami w 2022 roku, Grupa Integart jest wiodącym znaczącym dystrybutorem produktów i rozwiązań dla komunikacji wizualnej z siedzibą w Polsce i z biurami w Czechach i na Słowacji.

Założona w 1994 roku Grupa Integart oferuje szeroką gamę materiałów do druku wielkoformatowego, tekstyliów, rozwiązań do wyposażenia wnętrz, technicznych rozwiązań dla różnych branż oraz materiałów dla branży budowlanej.

Przejęcie Integart, z jej wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży maszyn do druku wielkoformatowego oraz portfelem produktów, umożliwi Antalis dywersyfikację swojej dotychczasowej oferty.

Komentując tę transakcję, Hervé Poncin, dyrektor generalny Grupy Antalis, powiedział: „Przejęcie Grupy Integart wzmocni naszą pozycję rynkową w Europie Wschodniej i usprawni realizację naszego planu rozwoju na rynku komunikacji wizualnej”.

Od momentu powstania nasza firma wyrosła na wysoce wyspecjalizowanego i renomowanego dostawcę rozwiązań i usług komunikacji wizualnej dla branży reklamowej. Dołączenie do grupy Antalis uczyni nas silniejszym graczem na rynku i umożliwi ekspansję międzynarodową” – dodał Sławomir Kot-Zaniewski, Prezes Grupy Integart.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

Dodatkowe informacje:

O FIRMIE ANTALIS
Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp&Paper (KPP), światowego lidera dystrybucji papierów, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio (ISIN JP3293350009) z obrotem 563 miliardów JPY (ok. 4 miliardów euro) w 2022 r. Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Z siedzibą główną w Paryżu Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 90 000 klientów z zespołem 3800 pracowników oferujących przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 60 centrów dystrybucyjnych świadczy odpowiedzialne ekologicznie usługi na światowym poziomie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764