logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis wprowadza na rynek Coala Air Board

  PR 30.04.2021, przeczytano 221 razy
ilustracja

Coala Air Board - płyta z papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, doskonale płaska, sztywna i wytrzymała. Coala Air Board stanowi ekologiczną alternatywę dla sztywnych płyt z tworzyw sztucznych. Nowa seria Coala Air Board jest idealnym rozwiązaniem do celów wszystkich wewnętrznych oznakowań, POS oraz kreatywnych ekspozycji, wydarzeń i wystaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-wprowadza-na-rynek-coala-air-board,391290,artykul.html

Coala Air Board to seria lekkich i wyjątkowo sztywnych tablic ekspozycyjnych z wewnętrznym papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, wykonanych z naturalnego papieru makulaturowego typu kraft. Tektura o strukturze plastra miodu jest niezwykle uniwersalna. Łatwo poddające się cięciu i dostępne z różnymi okładzinami zewnętrznymi płyty Coala Air Board umożliwiają tworzenie efektownych ekspozycji sklepowych lub oznakowań wewnętrznych. Dbałość o środowisko nie musi odbywać się kosztem kreatywności.

Coala Air Board nie zawiera szkodliwych składników, co oznacza, że może być poddana recyklingowi wraz z innymi odpadami papierowymi.

W Antalis naprawdę uważamy, że jest to ekonomiczna i ekologiczna alternatywa dla tradycyjnych syntetycznych sztywnych podłoży do zastosowań wewnętrznych. Płyty Coala Air Board są dostępne w grubościach 10 mm, 16 mm i 25 mm. Wykonane są w 100% z odnawialnych włókien pierwotnych i wtórnie przetworzonych, posiadają certyfikat FSC i otrzymały ocenę 5 gwiazdek w systemie Antalis Green Star System.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764