logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis wprowadza na rynek Coala Air Board

  PR 30.04.2021, przeczytano 800 razy
ilustracja

Coala Air Board - płyta z papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, doskonale płaska, sztywna i wytrzymała. Coala Air Board stanowi ekologiczną alternatywę dla sztywnych płyt z tworzyw sztucznych. Nowa seria Coala Air Board jest idealnym rozwiązaniem do celów wszystkich wewnętrznych oznakowań, POS oraz kreatywnych ekspozycji, wydarzeń i wystaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-wprowadza-na-rynek-coala-air-board,391290,artykul.html

Coala Air Board to seria lekkich i wyjątkowo sztywnych tablic ekspozycyjnych z wewnętrznym papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, wykonanych z naturalnego papieru makulaturowego typu kraft. Tektura o strukturze plastra miodu jest niezwykle uniwersalna. Łatwo poddające się cięciu i dostępne z różnymi okładzinami zewnętrznymi płyty Coala Air Board umożliwiają tworzenie efektownych ekspozycji sklepowych lub oznakowań wewnętrznych. Dbałość o środowisko nie musi odbywać się kosztem kreatywności.

Coala Air Board nie zawiera szkodliwych składników, co oznacza, że może być poddana recyklingowi wraz z innymi odpadami papierowymi.

W Antalis naprawdę uważamy, że jest to ekonomiczna i ekologiczna alternatywa dla tradycyjnych syntetycznych sztywnych podłoży do zastosowań wewnętrznych. Płyty Coala Air Board są dostępne w grubościach 10 mm, 16 mm i 25 mm. Wykonane są w 100% z odnawialnych włókien pierwotnych i wtórnie przetworzonych, posiadają certyfikat FSC i otrzymały ocenę 5 gwiazdek w systemie Antalis Green Star System.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764