logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis wprowadza na rynek Coala Air Board

  PR 30.04.2021, przeczytano 382 razy
ilustracja

Coala Air Board - płyta z papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, doskonale płaska, sztywna i wytrzymała. Coala Air Board stanowi ekologiczną alternatywę dla sztywnych płyt z tworzyw sztucznych. Nowa seria Coala Air Board jest idealnym rozwiązaniem do celów wszystkich wewnętrznych oznakowań, POS oraz kreatywnych ekspozycji, wydarzeń i wystaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-wprowadza-na-rynek-coala-air-board,391290,artykul.html

Coala Air Board to seria lekkich i wyjątkowo sztywnych tablic ekspozycyjnych z wewnętrznym papierowym rdzeniem o strukturze plastra miodu, wykonanych z naturalnego papieru makulaturowego typu kraft. Tektura o strukturze plastra miodu jest niezwykle uniwersalna. Łatwo poddające się cięciu i dostępne z różnymi okładzinami zewnętrznymi płyty Coala Air Board umożliwiają tworzenie efektownych ekspozycji sklepowych lub oznakowań wewnętrznych. Dbałość o środowisko nie musi odbywać się kosztem kreatywności.

Coala Air Board nie zawiera szkodliwych składników, co oznacza, że może być poddana recyklingowi wraz z innymi odpadami papierowymi.

W Antalis naprawdę uważamy, że jest to ekonomiczna i ekologiczna alternatywa dla tradycyjnych syntetycznych sztywnych podłoży do zastosowań wewnętrznych. Płyty Coala Air Board są dostępne w grubościach 10 mm, 16 mm i 25 mm. Wykonane są w 100% z odnawialnych włókien pierwotnych i wtórnie przetworzonych, posiadają certyfikat FSC i otrzymały ocenę 5 gwiazdek w systemie Antalis Green Star System.

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764