logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anti-Discoloration: LG zapobiega odbarwieniom wyświetlaczy zewnętrznych

  PR 04.08.2024, przeczytano 288 razy
ilustracja

LG Electronics wprowadza zaawansowaną technologię Anti-Discoloration do zewnętrznych ekranów. Nowa technologia LG, zweryfikowana przez organizację UL Solutions, pomaga zapobiegać "żółknięciu ekranu", powszechnemu problemowi zewnętrznych produktów digital signage spowodowanemu długotrwałą ekspozycją na światło słoneczne. Ta innowacyjna technologia jednocześnie chroni jakość wyświetlania i stabilność działania, finalnie pomagając wydłużyć żywotność ekranów LG używanych na zewnątrz. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anti-discoloration%3A-lg-zapobiega-odbarwieniom-wyswietlaczy-zewnetrznych,405227,artykul.html

LG jest pierwszą firmą, która uzyskała weryfikację UL dla technologii zapobiegającej odbarwieniom wyświetlaczy digital signage. Firma LG opracowała kompleksową metodologię testowania i kryteria oceny wad, a firma UL Solutions niezależnie oceniła produkt zgodnie z kryteriami na poparcie oświadczenia marketingowego LG. Wcześniej nie istniały żadne międzynarodowo uznane standardy ani metody testowania do pomiaru odporności wyświetlacza na żółknięcie ekranu.

Korzystanie z wyświetlaczy zewnętrznych w miejscach takich jak restauracje typu drive-thru, przystanki autobusowe, szkoły i stadiony sportowe stało się powszechne w ostatnich latach i stale rośnie w różnych sektorach B2B. Jednak długotrwała ekspozycja na światło słoneczne może spowodować, że ekrany tych uniwersalnych wyświetlaczy z czasem zmienią kolor na żółtawy. Technologia LG Anti-Discoloration pomaga rozwiązać ten problem, wzmacniając jakość i trwałość zewnętrznych rozwiązań digital signage.

Firma LG opracowała swoją technologię ochronną, aby zapewnić lepszą wartość klientom B2B korzystającym z digital signage na zewnątrz. Badania przeprowadzone przez firmę wykazały, że klienci musieli szybciej wymieniać swoje produkty do oznakowania zewnętrznego i doświadczali przerw w świadczeniu usług z powodu utrzymujących się problemów z odbarwieniami. Aby zaradzić tym bolączkom, wyświetlacze zewnętrzne LG z technologią Anti-Discoloration wykorzystują również zaawansowane rozwiązania termiczne i materiały paneli, aby zapewnić dodatkową niezawodność, nawet w najtrudniejszych warunkach. Produkt UL Verified z technologią Anti-Discoloration został już wdrożony w kilku najnowszych produktach LG o wysokiej jasności, z planami rozszerzenia jego zastosowania na szerszą gamę rozwiązań w przyszłości.

- Nasza weryfikacja UL produktów z technologią Anti-Discoloration aktywnie wzmacnia wydajność i jakość naszych produktów digital signage. Poprzez ukierunkowane programy badawczo-rozwojowe będziemy nadal identyfikować i rozwiązywać wszelkie niedogodności, które negatywnie wpływają na ogólne wrażenia z użytkowania produktów LG digital signage, a tym samym stale zwiększać zadowolenie i zaufanie klientów.

Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Business Solutions Company

Źródło: LG Business Solutions Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764